Gjest trøndra Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ei venninne av ei venninne har 5 barn med 3 forskjellige menn.Faren til de siste ungene kastet hun ut nettopp fordi han var for kjedelig.Neste morgen stod den neste "kjæresten" på døra med roser til henne.Dette må da være skadelig for de stakkars ungene?.Hva mener dere?.Når du har unger bør du først og fremst tenke på ungene sitt beste 0 Siter
Speak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vet at det er mange som får problemer med relasjoner til mannfolk. De er jo "ikke til å stole på", men kommer dultene inn og ut av deres liv. (Ikke missforstå meg - jeg mener ikke at dette er mannfolkene sin skyld, men at barne får en slik følelse) Barn har det best når det er stabilt og trygt rundt dem. Men det finnes en del kvinnfolk som har fobi mot å være alene.... 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 En del barn som lever i sånne hjem får vanskeligheter med å knytte varige bånd til andre mennesker senere. De har bedre av å leve i en stabil familie, om det så bare er med mor alene. 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vet at det er mange som får problemer med relasjoner til mannfolk. De er jo "ikke til å stole på", men kommer dultene inn og ut av deres liv. (Ikke missforstå meg - jeg mener ikke at dette er mannfolkene sin skyld, men at barne får en slik følelse) Barn har det best når det er stabilt og trygt rundt dem. Men det finnes en del kvinnfolk som har fobi mot å være alene.... "Men det finnes en del kvinnfolk som har fobi mot å være alene.... " Burde hun kanskje ha tenkt på før hun flyttet fra faren til ungene? *S* 0 Siter
Speak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 "Men det finnes en del kvinnfolk som har fobi mot å være alene.... " Burde hun kanskje ha tenkt på før hun flyttet fra faren til ungene? *S* Helt enig. Man bør tenke både en og to og tre ganger før man går fra hverandre når man har barn. Men ettersom ho har 5 barn med 3 forskjellige så...... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Når det er en venninne av en venninne så vet vel ikke du bakgrunnen hennes for å kaste ham ut? Det er mye som foregår bak hjemmets fire vegger som andre ikke ser. Mye skjules bak fasaden. For andre kan det se ut som hun går lei fordi han er kjedelig, men kanskje han i tilegg til å være kjedelig også er ekkel mot henne og barna? Enkelte kvinner trekker til seg feil type menn, og innser for sent at det var gal mann. Skal de av hensyn til barna leve med denne feile mannen uansett hvordan livet blir for henne og barna? Det er skadelig for ungene å bo i hus der mor og far evt. stefar krangler og ikke kommer overens. Dersom mor finner en mann (den siste med roser ???) som er snill er det ikke skadelig for barna, selv om et skifte av stefar kan være en overgang kan det gå bra om dette er en snill grei mann som kanskje kan hjelpe mamma. Det er ikke gitt at det er sånn som jeg beskriver, men sånne en venninne av en venninnehistorie hvor sladderen løper fortere en ild i tørt gress er jeg ofte veldig skeptisk til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.