Gjest KariKruskakli Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vi drar dit på en ukes ferie onsdag. Nærmere bestemt Rogoznica. Noen som har vært der, og kan si noe om hva vi bør se/oppleve? 0 Siter
Gjest ser fint ut;) Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hmm..Det var da en interessant plass å reise til.) har aldri vært der,men vet at det er en times tid fra Split.(du skal vel lande der) Rogoznica er en liten fiskeby, men er den beste plassen i Adriatic havet, for snorkling. I Split har jeg vært, og mange andre plasser i kroatia, og kan si at det er kjempefint der... Disse dager er det rundt 30 grader i kroatia. Håper du er heldig med været neste uke da Men kan jeg spørre hvorfor dere valgte akkurat den byen? Dubrovnik er den mest kjente turistplasser i kroatia da, og en nyyydelig gammel by. Link til Rogoznica: http://www.dcpongo.com/enrogoznica.htm 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Hmm..Det var da en interessant plass å reise til.) har aldri vært der,men vet at det er en times tid fra Split.(du skal vel lande der) Rogoznica er en liten fiskeby, men er den beste plassen i Adriatic havet, for snorkling. I Split har jeg vært, og mange andre plasser i kroatia, og kan si at det er kjempefint der... Disse dager er det rundt 30 grader i kroatia. Håper du er heldig med været neste uke da Men kan jeg spørre hvorfor dere valgte akkurat den byen? Dubrovnik er den mest kjente turistplasser i kroatia da, og en nyyydelig gammel by. Link til Rogoznica: http://www.dcpongo.com/enrogoznica.htm Vi valgte den plassen fordi vi har kjøpt oss leilighet der. Den skal leies ut, og vi skal derfor dit for å møblere den. 30 % høres helt supert ut, men nesten litt for varmt. Gleder meg ihvertfall. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Vi valgte den plassen fordi vi har kjøpt oss leilighet der. Den skal leies ut, og vi skal derfor dit for å møblere den. 30 % høres helt supert ut, men nesten litt for varmt. Gleder meg ihvertfall. Skriver visst mye rart nå. Jeg mener selvflgelig 30 grader, ikke 30 prosent. He he. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.