ann k k Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 hei jeg er ca 13 14 uker på vei, har hatt "mensensmerter" vondi i magen i noen dager og i går begynte jeg og blø litt...var på ultralyd i dag for og se om alt var bra med barnet og det var det! hjerte slo og barnet beveget seg.... men er fortsatt bekymret, er det mulig for at det kan bli spontanabort???? er veldig bekymret for det! dette er mitt 3 barn men har ikke hatt sånn med dem 2 andre annet en litt vondt!!!! hva mer kan jeg gjøre??? bare vente og se??? fint om noen svarer!!!! 0 Siter
Line Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Svarte ikke Asterix deg på dette tidligere i dag (eller i går)? Om du har vært på ul og alt var bra, så er det eneste du kan gjøre å ta det med ro. Sitt med beina høyt så ofte som mulig, og ikke stress. Mange opplever å blø litt - søstra mi blødde masse i samme periode som deg - men ungen kom i april, og er sunn og frisk som bare det. Stol på legen din, men du skal heller ikke nøle med å kontakte legen om du er engstelig. Han er der for å hjelpe deg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Når du nå har sett et levende foster på ultralyd kommer blødningen mest sannsynlig fra noe annet. 0 Siter
Gjest blødde også Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg blødde mye en gang under graviditet, men det gikk godt. Et par andre ganger kom det også blod. 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Svarte ikke Asterix deg på dette tidligere i dag (eller i går)? Om du har vært på ul og alt var bra, så er det eneste du kan gjøre å ta det med ro. Sitt med beina høyt så ofte som mulig, og ikke stress. Mange opplever å blø litt - søstra mi blødde masse i samme periode som deg - men ungen kom i april, og er sunn og frisk som bare det. Stol på legen din, men du skal heller ikke nøle med å kontakte legen om du er engstelig. Han er der for å hjelpe deg. takk for svaret! jo da jeg fikk svar men da blødde jeg ikke når jeg la inn det innlegget! men er bare bekymret.... men takk alikevel 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Når du nå har sett et levende foster på ultralyd kommer blødningen mest sannsynlig fra noe annet. oki!!!! takk for svaret! men da bør jeg ikke bekymre meg da? 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg blødde mye en gang under graviditet, men det gikk godt. Et par andre ganger kom det også blod. oki så da bør jeg ikke bekymre meg da???? takk for svaret forresten :=) 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 oki!!!! takk for svaret! men da bør jeg ikke bekymre meg da? Nei det syns jeg ikke du bør gjøre. Hvis du begynner å blø mer eller får veldig vondt i magen igjen, ville jeg tatt kontakt med legen igjen. 0 Siter
Line Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 takk for svaret! jo da jeg fikk svar men da blødde jeg ikke når jeg la inn det innlegget! men er bare bekymret.... men takk alikevel Det er jo alltid lurt å ringe legen/føden om man er bekymret, dersom man blør eller ikke har kjent liv på ei stund (lenger ut i svangerskapet). Dersom du har har hatt GU i forbindelse med siste kontroll, kan det være årsaken til at du blør litt. Ta kontakt med legen om det ikke gir seg. 0 Siter
Gjest blødde også Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 oki så da bør jeg ikke bekymre meg da???? takk for svaret forresten :=) Du får ta det rolig og vente. Ta kontakt med legen om du lurer på noe, eller jordmoren din. 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Nei det syns jeg ikke du bør gjøre. Hvis du begynner å blø mer eller får veldig vondt i magen igjen, ville jeg tatt kontakt med legen igjen. takk for svaret! har sluttet å blø nå :=) 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Det er jo alltid lurt å ringe legen/føden om man er bekymret, dersom man blør eller ikke har kjent liv på ei stund (lenger ut i svangerskapet). Dersom du har har hatt GU i forbindelse med siste kontroll, kan det være årsaken til at du blør litt. Ta kontakt med legen om det ikke gir seg. takk for svaret! har sluttet å blø nå :=) 0 Siter
ann k k Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Du får ta det rolig og vente. Ta kontakt med legen om du lurer på noe, eller jordmoren din. takk for svaret! har sluttet å blø nå :=) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.