Gå til innhold

er jeg deprimert?


acq

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 33 år som har hatt stor uflaks med menn. Var sammen med en i mange år som jeg har et barn med, som viste seg å være utro store deler av tiden, i tillegg til veldig ustabil økonomi. Hadde noen små forhold etter det men forelsket meg heldigvis for 3 år siden i en ny. Brukte lang tid på å bli kjent med han og å stole på han. Trodde at jeg hadde møtt den jeg skulle dele resten av livet med, men etter litt over to år viste deg seg at han også hadde vært utro hele tiden, men sin beste venns kjæreste. Etter dette har alt gått i stå for meg når det gjelder forhold. Jeg klarer ikke å ta menn alvorlig, har store problemer med min egen selvtillit, og føler ikke at jeg noen gang skal orke å involvere meg i en mann igjen. Har et veldig aktivt liv, med mye jobb, trening og gode venner men når andre kommer seg videre, gifter seg og får barn, står jeg helt på stedet hvil. Orker ikke å sette igang igjen, jeg har gått ned 17 kilo og føler meg egentlig veldig trist hele tiden. Gikk en stund til en psykolog som vel hjalp meg litt, men føler ikke at forandringene var så veldig store. Lurer veldig på hvordan jeg skal komme ut av dette, om jeg skal ta tiden til hjelp eller om jeg må snakke med noen? Dette er snart to år siden nå, og jeg føler meg akkurat som jeg var for to år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å høre hvordan du har det, men det kommer ikke til å være sånn for alltid :) Synes du skal prøve psykolog igjen, slik at du har noen å snakke med om hvordan du har det og evt. diskutere medisiner med ham/henne hvis ingenting annet hjelper. Depresjon kan være vanskelig å komme ut av, og man må jobbe mye med det selv også, men det går! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...