Freya Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har blitt så flink til å gå på tur (klappe meg selv på skulderen), og da har jeg med meg minidiscen og hører på musikk mens jeg går. Synes det er så deilig å gå etter rytmen i musikken, for da blir jeg ikke så fort lei og sakker på farten. De sangene jeg "går best" til er de som går like fort som f.eks. disse: Sweet child o' mine (Guns 'n' Roses), Zion (Fluke), Don't stop 'til you get enough, Billie Jean, Blame it on the boogie (de tre siste med Michael Jackson). Noen som vet om noen sanger som går i samme fart som disse, slik at jeg kan få litt tempo på ræva mi? Merkelig spørsmål, kanskje, men håper noen forstår. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Nei, jeg skjønner hva du mener for jeg har tenkt det samme selv:) Når jeg går med staver er det best med musikk som har riktig rytme for da tar jeg i skikkelig og holder ut lenger;) Jeg har lastet ned en del musikk og deretter sortert ut de jeg synes passer, men jeg tenkte egentlig å spørre etter treningsmusikk på musikksjappa. Det skjønner nok hva man mener hvis man spør etter noe med fast rytme. :-( 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Nei, jeg skjønner hva du mener for jeg har tenkt det samme selv:) Når jeg går med staver er det best med musikk som har riktig rytme for da tar jeg i skikkelig og holder ut lenger;) Jeg har lastet ned en del musikk og deretter sortert ut de jeg synes passer, men jeg tenkte egentlig å spørre etter treningsmusikk på musikksjappa. Det skjønner nok hva man mener hvis man spør etter noe med fast rytme. :-( Det finnes jo sånne cd'er som er beregnet på bruk i aerobicsaler, hvor det står BPM (beats pr minute) bak sangene. Tror ikke jeg skal kjøpe en sånn cd, for de sangene går vel litt raskere enn de jeg nevnte. Er ikke akkurat i form til å drive å springe rundt. Hehe. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det finnes jo sånne cd'er som er beregnet på bruk i aerobicsaler, hvor det står BPM (beats pr minute) bak sangene. Tror ikke jeg skal kjøpe en sånn cd, for de sangene går vel litt raskere enn de jeg nevnte. Er ikke akkurat i form til å drive å springe rundt. Hehe. Aha, det var kanskje det jeg tenkte på. Men mulig at de skjønner hvis du sier hva du skal bruke den til:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har noen forslag på noe musikk med litt tempo, men det er mer trance/dance.. Kanskje ikke så aktuelt for deg eller? =) 0 Siter
tigertrollet Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har noen forslag på noe musikk med litt tempo, men det er mer trance/dance.. Kanskje ikke så aktuelt for deg eller? =) Kan du skrive forslaget ditt? Hvis det er for hurtig for Freyas bruk så vil ihvertfall jeg gjerne ha det til stavgangen som er litt hurtigere:) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Jeg har noen forslag på noe musikk med litt tempo, men det er mer trance/dance.. Kanskje ikke så aktuelt for deg eller? =) Joda, vil gjerne ha forslag om alt mulig, hvis det er i nogenlunde samme tempo som det jeg skrev her. (Aner ikke hvor mange bpm det er, men.) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Aha, det var kanskje det jeg tenkte på. Men mulig at de skjønner hvis du sier hva du skal bruke den til:) Tja, tviler på at de har treningscder som går så treigt. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Kan du skrive forslaget ditt? Hvis det er for hurtig for Freyas bruk så vil ihvertfall jeg gjerne ha det til stavgangen som er litt hurtigere:) Så klart! Infernal - From Paris to Berlin Scooter - Suavemente Eric Prydz - Call on me Atb - Ecstasy Atb - The Fields of love Karaya - She moves KMC feat Dhany - I feel so fine Tess - second you sleep Jan Wayne - Keep the spirit alive Da Buzz - Alive Bomfunk MC's feat Elens Mady - Hypnotic Eskimo & Isebird - Follow your voice Lasgo - Something Soutshide Spinners - Luvstruck 2005 Ugress - Loungemeister The Underdog Project - Summer Jam Jeg har og lasta ned Bodywork (cd'ene) =) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Så klart! Infernal - From Paris to Berlin Scooter - Suavemente Eric Prydz - Call on me Atb - Ecstasy Atb - The Fields of love Karaya - She moves KMC feat Dhany - I feel so fine Tess - second you sleep Jan Wayne - Keep the spirit alive Da Buzz - Alive Bomfunk MC's feat Elens Mady - Hypnotic Eskimo & Isebird - Follow your voice Lasgo - Something Soutshide Spinners - Luvstruck 2005 Ugress - Loungemeister The Underdog Project - Summer Jam Jeg har og lasta ned Bodywork (cd'ene) =) Jeg går til Ugress og Eric Prydz, skal laste ned de andre sangene du nevner her og sjekke dem ut. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg går til Ugress og Eric Prydz, skal laste ned de andre sangene du nevner her og sjekke dem ut. Bare si fra om du trenger flere tips. (Jeg liker forsåvidt all slags musikk) =) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Bare si fra om du trenger flere tips. (Jeg liker forsåvidt all slags musikk) =) Takk for hjelpen! Følte meg temmelig dum i dag, hadde nesten kommet helt hjem etter turen min, og gikk og hørte på noe klassisk musikk som jeg prøver å lære meg på piano. Nynnet inni meg og liksom spilte med fingrene i lufta. Da jeg skulle gå inn i innkjørselen, snudde jeg meg og fikk se at det gikk to stykker bak meg. Ble litt flau da, ja! Ikke bare fordeler med å ha musikk i ørene. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Takk for hjelpen! Følte meg temmelig dum i dag, hadde nesten kommet helt hjem etter turen min, og gikk og hørte på noe klassisk musikk som jeg prøver å lære meg på piano. Nynnet inni meg og liksom spilte med fingrene i lufta. Da jeg skulle gå inn i innkjørselen, snudde jeg meg og fikk se at det gikk to stykker bak meg. Ble litt flau da, ja! Ikke bare fordeler med å ha musikk i ørene. He he..=) Jeg bruker å høre musikk jeg og når jeg går tur. Men jeg er så redd for at det skal komme mishandlere eller kidnappere etter meg at jeg snur meg hele tiden. (Hysterisk jeg? Å neida ) Så sånne situasjoner har jeg ikke vært borti heldigvis =) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 He he..=) Jeg bruker å høre musikk jeg og når jeg går tur. Men jeg er så redd for at det skal komme mishandlere eller kidnappere etter meg at jeg snur meg hele tiden. (Hysterisk jeg? Å neida ) Så sånne situasjoner har jeg ikke vært borti heldigvis =) Ser nesten ikke en levende sjel når jeg går tur jeg, så jeg er egentlig mer redd for at jeg skal dette og brekke beinet og at ingen skal finne meg. Men det er vel lite sannsynlig egentlig. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Ser nesten ikke en levende sjel når jeg går tur jeg, så jeg er egentlig mer redd for at jeg skal dette og brekke beinet og at ingen skal finne meg. Men det er vel lite sannsynlig egentlig. Vi bor ikke på samme plass med andre ord! Har du ikke mulighet til å ta med mobiltlf da? Tilfelle du skulle være så uheldig å tryne.. Hvis dere har dekning da ?? 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Vi bor ikke på samme plass med andre ord! Har du ikke mulighet til å ta med mobiltlf da? Tilfelle du skulle være så uheldig å tryne.. Hvis dere har dekning da ?? Joda, kan jo ta med mobilen, men jeg glemmer det alltid. Har dekning, jeg bor ikke på Jan Mayen heller. Nå har jeg snart lastet ned de sangene du foreslo, fant ikke alle, men har et bra utvalg nå tror jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Joda, kan jo ta med mobilen, men jeg glemmer det alltid. Har dekning, jeg bor ikke på Jan Mayen heller. Nå har jeg snart lastet ned de sangene du foreslo, fant ikke alle, men har et bra utvalg nå tror jeg. "Joda, kan jo ta med mobilen, men jeg glemmer det alltid. :)" He he..jeg kjenner til det der. Jeg glemmer alltid mobilen når jeg går ut. Å selvfølgelig har noen ringt akkurat da. Ellers er tlf så godt som død. Typisk det! =) "Har dekning, jeg bor ikke på Jan Mayen heller. ;)" He he.. der noen slektninger av meg bor er det nesten ikke dekning. De bor ikke så usentralt (i Norge) egentlig. "Nå har jeg snart lastet ned de sangene du foreslo, fant ikke alle, men har et bra utvalg nå tror jeg." Så bra.. da får du ny giv når du går neste tur! Nå skal jeg legge meg.. Natta =) 0 Siter
Freya Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 "Joda, kan jo ta med mobilen, men jeg glemmer det alltid. :)" He he..jeg kjenner til det der. Jeg glemmer alltid mobilen når jeg går ut. Å selvfølgelig har noen ringt akkurat da. Ellers er tlf så godt som død. Typisk det! =) "Har dekning, jeg bor ikke på Jan Mayen heller. ;)" He he.. der noen slektninger av meg bor er det nesten ikke dekning. De bor ikke så usentralt (i Norge) egentlig. "Nå har jeg snart lastet ned de sangene du foreslo, fant ikke alle, men har et bra utvalg nå tror jeg." Så bra.. da får du ny giv når du går neste tur! Nå skal jeg legge meg.. Natta =) Natta, takk for hjelpen. Høres fine ut å gå til, disse sangene her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg trenger metal når jeg trener. Spesielt når jeg løper. Det kunne aldri falle meg inn å finne rytmen til låtene du nevner over, med den musikken hadde jeg fullstendig mistet alt som het fotfeste og kurs, og ting ville skåret seg fullstendig. Sannsynligvis hadde jeg strandet et sted. Satt meg ned på en benk. Gitt opp. For tiden trener jeg til Therion og Draconian. Jeg finner rytmen med dem. Uten tvil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.