Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest girasol
Skrevet

Fantastisk BRA spørsmål synes jeg!! :-) Et av de mer interessante jeg har lest her inne! Og min første innskytelse var, hvordan blir min gange seenes ut, mon tro, jeg som liker best å høre på salsa!!!? :-)

Vrike, vrikke, vrikke på rumpa gjennom hele bygda! ;-)

M.v.h.

Skrevet

Fantastisk BRA spørsmål synes jeg!! :-) Et av de mer interessante jeg har lest her inne! Og min første innskytelse var, hvordan blir min gange seenes ut, mon tro, jeg som liker best å høre på salsa!!!? :-)

Vrike, vrikke, vrikke på rumpa gjennom hele bygda! ;-)

M.v.h.

Hehe, drit i det, det er sikkert veldig bra trim, så får du med hoftene også! :)

Skrevet

Jeg trenger metal når jeg trener. Spesielt når jeg løper.

Det kunne aldri falle meg inn å finne rytmen til låtene du nevner over, med den musikken hadde jeg fullstendig mistet alt som het fotfeste og kurs, og ting ville skåret seg fullstendig.

Sannsynligvis hadde jeg strandet et sted. Satt meg ned på en benk. Gitt opp.

For tiden trener jeg til Therion og Draconian. Jeg finner rytmen med dem. Uten tvil.

Jeg løper ikke, jeg går. :) Dessuten må du telle en-to-tre-fire, så marsjerer du i vei. :)

Fant ut i går at de sangene er ca 125-130 bpm, så hvis du vet om noe sånt, så blir jeg glad. :)

Gjest girasol
Skrevet

Hehe, drit i det, det er sikkert veldig bra trim, så får du med hoftene også! :)

Det er sant! :-) Kanskje verdt å prøve...

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Links-2-3-4 med R+ må være perfekt gå-låt...skikkelig militærmarjsfart :)

Skrevet

Links-2-3-4 med R+ må være perfekt gå-låt...skikkelig militærmarjsfart :)

Hva er det?

Skrevet

Det er sant! :-) Kanskje verdt å prøve...

Gikk i dag også jeg, nå har jeg gnagsår på "ringtåa". :)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hva er det?

Ehm sorry, R+ er kortform for Rammstein :) de kjenner du kanskje til...

Skrevet

Ehm sorry, R+ er kortform for Rammstein :) de kjenner du kanskje til...

Ååååja... :)

Har aldri hørt Rammstein forkortet med R+ før.

Gjest engel 49+
Skrevet

en etternøler.... Jeg sjekket ut noen av tipsene du har fått . Fx. Infernal - "From Paris to Berlin" er jo kjempe rytme! Men ikke noe god å høre på for meg iallfall .. *grøss*.

Jeg får vel finne meg noe fra 70tallet, jeg, da ..*sukk* .. ble inspirert av ditt innlegg!! :)

God gåing! *ser man ikke veldig streng ut når man langer ut taktfast sånn gatelangs, tro?? *

Skrevet

en etternøler.... Jeg sjekket ut noen av tipsene du har fått . Fx. Infernal - "From Paris to Berlin" er jo kjempe rytme! Men ikke noe god å høre på for meg iallfall .. *grøss*.

Jeg får vel finne meg noe fra 70tallet, jeg, da ..*sukk* .. ble inspirert av ditt innlegg!! :)

God gåing! *ser man ikke veldig streng ut når man langer ut taktfast sånn gatelangs, tro?? *

Er ikke noe nøye for meg hva slags musikk det er, så lenge det er en bra rytme. Ok, kanskje med noen forbehold. ;)

Jeg svinser og svanser like mye som jeg marsjerer, så jeg håper jeg ikke ser så streng ut. Når jeg kommer inn på skogsstien og er sikker på at ingen ser meg, så tar jeg noen dansetrinn også. :)

*fnis*

Gjest engel 49+
Skrevet

Er ikke noe nøye for meg hva slags musikk det er, så lenge det er en bra rytme. Ok, kanskje med noen forbehold. ;)

Jeg svinser og svanser like mye som jeg marsjerer, så jeg håper jeg ikke ser så streng ut. Når jeg kommer inn på skogsstien og er sikker på at ingen ser meg, så tar jeg noen dansetrinn også. :)

*fnis*

ja jeg vil også gjerne ta noen dansetrinn.

men det funker liksom best hvis man er under 20.

dessverre må man oppføre seg litt 'adstadig' i voksen alder, det er noe dritt!

:)

Skrevet

ja jeg vil også gjerne ta noen dansetrinn.

men det funker liksom best hvis man er under 20.

dessverre må man oppføre seg litt 'adstadig' i voksen alder, det er noe dritt!

:)

Under 20!!??!?!

Hva med meg som snart er 30, da!?

tigertrollet
Skrevet

Så klart!

Infernal - From Paris to Berlin

Scooter - Suavemente

Eric Prydz - Call on me

Atb - Ecstasy

Atb - The Fields of love

Karaya - She moves

KMC feat Dhany - I feel so fine

Tess - second you sleep

Jan Wayne - Keep the spirit alive

Da Buzz - Alive

Bomfunk MC's feat Elens Mady - Hypnotic

Eskimo & Isebird - Follow your voice

Lasgo - Something

Soutshide Spinners - Luvstruck 2005

Ugress - Loungemeister

The Underdog Project - Summer Jam

Jeg har og lasta ned Bodywork (cd'ene) =)

Takk for tips!

Det er notert:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk for tips!

Det er notert:)

Bare hyggelig =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...