Gjest girasol Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Fantastisk BRA spørsmål synes jeg!! :-) Et av de mer interessante jeg har lest her inne! Og min første innskytelse var, hvordan blir min gange seenes ut, mon tro, jeg som liker best å høre på salsa!!!? :-) Vrike, vrikke, vrikke på rumpa gjennom hele bygda! ;-) M.v.h. 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Fantastisk BRA spørsmål synes jeg!! :-) Et av de mer interessante jeg har lest her inne! Og min første innskytelse var, hvordan blir min gange seenes ut, mon tro, jeg som liker best å høre på salsa!!!? :-) Vrike, vrikke, vrikke på rumpa gjennom hele bygda! ;-) M.v.h. Hehe, drit i det, det er sikkert veldig bra trim, så får du med hoftene også! 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg trenger metal når jeg trener. Spesielt når jeg løper. Det kunne aldri falle meg inn å finne rytmen til låtene du nevner over, med den musikken hadde jeg fullstendig mistet alt som het fotfeste og kurs, og ting ville skåret seg fullstendig. Sannsynligvis hadde jeg strandet et sted. Satt meg ned på en benk. Gitt opp. For tiden trener jeg til Therion og Draconian. Jeg finner rytmen med dem. Uten tvil. Jeg løper ikke, jeg går. Dessuten må du telle en-to-tre-fire, så marsjerer du i vei. Fant ut i går at de sangene er ca 125-130 bpm, så hvis du vet om noe sånt, så blir jeg glad. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hehe, drit i det, det er sikkert veldig bra trim, så får du med hoftene også! Det er sant! :-) Kanskje verdt å prøve... 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Links-2-3-4 med R+ må være perfekt gå-låt...skikkelig militærmarjsfart 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Links-2-3-4 med R+ må være perfekt gå-låt...skikkelig militærmarjsfart Hva er det? 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Det er sant! :-) Kanskje verdt å prøve... Gikk i dag også jeg, nå har jeg gnagsår på "ringtåa". 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hva er det? Ehm sorry, R+ er kortform for Rammstein de kjenner du kanskje til... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Ehm sorry, R+ er kortform for Rammstein de kjenner du kanskje til... Ååååja... Har aldri hørt Rammstein forkortet med R+ før. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 en etternøler.... Jeg sjekket ut noen av tipsene du har fått . Fx. Infernal - "From Paris to Berlin" er jo kjempe rytme! Men ikke noe god å høre på for meg iallfall .. *grøss*. Jeg får vel finne meg noe fra 70tallet, jeg, da ..*sukk* .. ble inspirert av ditt innlegg!! God gåing! *ser man ikke veldig streng ut når man langer ut taktfast sånn gatelangs, tro?? * 0 Siter
Freya Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 en etternøler.... Jeg sjekket ut noen av tipsene du har fått . Fx. Infernal - "From Paris to Berlin" er jo kjempe rytme! Men ikke noe god å høre på for meg iallfall .. *grøss*. Jeg får vel finne meg noe fra 70tallet, jeg, da ..*sukk* .. ble inspirert av ditt innlegg!! God gåing! *ser man ikke veldig streng ut når man langer ut taktfast sånn gatelangs, tro?? * Er ikke noe nøye for meg hva slags musikk det er, så lenge det er en bra rytme. Ok, kanskje med noen forbehold. Jeg svinser og svanser like mye som jeg marsjerer, så jeg håper jeg ikke ser så streng ut. Når jeg kommer inn på skogsstien og er sikker på at ingen ser meg, så tar jeg noen dansetrinn også. *fnis* 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Er ikke noe nøye for meg hva slags musikk det er, så lenge det er en bra rytme. Ok, kanskje med noen forbehold. Jeg svinser og svanser like mye som jeg marsjerer, så jeg håper jeg ikke ser så streng ut. Når jeg kommer inn på skogsstien og er sikker på at ingen ser meg, så tar jeg noen dansetrinn også. *fnis* ja jeg vil også gjerne ta noen dansetrinn. men det funker liksom best hvis man er under 20. dessverre må man oppføre seg litt 'adstadig' i voksen alder, det er noe dritt! 0 Siter
Freya Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 ja jeg vil også gjerne ta noen dansetrinn. men det funker liksom best hvis man er under 20. dessverre må man oppføre seg litt 'adstadig' i voksen alder, det er noe dritt! Under 20!!??!?! Hva med meg som snart er 30, da!? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Så klart! Infernal - From Paris to Berlin Scooter - Suavemente Eric Prydz - Call on me Atb - Ecstasy Atb - The Fields of love Karaya - She moves KMC feat Dhany - I feel so fine Tess - second you sleep Jan Wayne - Keep the spirit alive Da Buzz - Alive Bomfunk MC's feat Elens Mady - Hypnotic Eskimo & Isebird - Follow your voice Lasgo - Something Soutshide Spinners - Luvstruck 2005 Ugress - Loungemeister The Underdog Project - Summer Jam Jeg har og lasta ned Bodywork (cd'ene) =) Takk for tips! Det er notert:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Takk for tips! Det er notert:) Bare hyggelig =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.