Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde at når man er på yrkesrettet attføring skal aetat ha oppfølgingssamtaler, ihvetfall en gang i året.

Stemmer ikke dette?

Ikke det at jeg vil treffe noen av de, men trodde de fulgte litt med på hva deres 'ansatte' holder på med og statusen..

(Har sendt kopi av eksamensresultater så langt)

Skrevet

Jeg bare lurer på hva du fikk lov til å studere på attføring, og hvilken tilbud du fikk?

Skrevet

Jeg har hatt en del samtaler med aetat mens jeg har studert på attføring. Dette har jeg fått fordi JEG har bedt om det. Jeg har fått inntrykk av at fra aetat sin side så holder det for dem å få karakterutskrift fra studiet du går på. Da ser de hvordan det går og om du klarer å følge avtalen som er inngått.

Skrevet

Jeg bare lurer på hva du fikk lov til å studere på attføring, og hvilken tilbud du fikk?

Kan ikke huske at jeg fikk noen konkrete tilbud, de spurte hva jeg ville selv.

Går på forkurs ingeniør nå (siste eksamen på freddan!!:-D), men de var ikke veldig villige til å la meg gå denne veien. Det jeg gjorde var å si at det blir å bygge videre på daværende utdanning, og at det var der motivasjonen var.

Så hvis jeg består de to siste eksamene denne uken, blir det videre på ingeniørutdanningen

Skrevet

Jeg har hatt en del samtaler med aetat mens jeg har studert på attføring. Dette har jeg fått fordi JEG har bedt om det. Jeg har fått inntrykk av at fra aetat sin side så holder det for dem å få karakterutskrift fra studiet du går på. Da ser de hvordan det går og om du klarer å følge avtalen som er inngått.

Takk for svaret :-)

Jeg har hatt to forskjellige saksbehandlere dette året, men har ikke truffet noen av de.

Greit hvis jeg slipper å treffe de og :-p

Skrevet

I følge det jeg har fått med meg er de kopiene du sender inn som regel det som er oppfølgingen.

• 3 uker senere...
Gjest Jeg fikk ikke det
Skrevet

Det stemte ikke der hvor jeg bodde at man fikk oppfølgning fra saksbehandler en gang i måneden...

Jeg måtte oppsøke saksbehandler selv på aetat dersom jeg lurte på noe...

Skrevet

Takk for svaret :-)

Jeg har hatt to forskjellige saksbehandlere dette året, men har ikke truffet noen av de.

Greit hvis jeg slipper å treffe de og :-p

To forskjellige saksbehandler på et år er ikke så mye..Håper at det ikke fortsetter sånn for deg

Jeg hadde 7 saksbehandlere på aetat i 3år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...