Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva man betaler for ekte LV vesker? Eller hva man betaler for gode kopier?

Skrevet

Aner ikke, har null peiling på sånt, men ble litt nysgjerrig. Har du en lenke til bilder av sånne vesker?

Jeg dingler bare rundt med ei veske til 129,- jeg...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Aner ikke, har null peiling på sånt, men ble litt nysgjerrig. Har du en lenke til bilder av sånne vesker?

Dingler med en fake veske som kostet 5 euro jeg:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

http://www.vuitton.com/ Det er de ekte sakene:)

serendipity
Skrevet

LV vesker er ikke fine. Balenciaga er stilige :-)

Men desverre har jeg overhodet IKKE råd til den jeg ønsker meg!

Skrevet

LV vesker er ikke fine. Balenciaga er stilige :-)

Men desverre har jeg overhodet IKKE råd til den jeg ønsker meg!

Lenke til bilde??? Dere gjør meg til veskeinteressert med denne tråden jo!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ehhh... *Åndeløs* De var faktisk fine, men 6-7000,- for ei veske????????? Ikke denna dama nei!

Hadde jeg hatt ei veske til så mange penger hadde jeg ikke turt å gå med den*S*

Skrevet

Da er du bedre stilt enn meg, jeg har en hjemmestrikka tova veske... *gremmes*

serendipity
Skrevet

Lenke til bilde??? Dere gjør meg til veskeinteressert med denne tråden jo!

Oj, der ble det mye skrivefeil som vanlig. Men du legger godviljen til, sant ;-) ???

Mary Poppins
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt LV vesker nå lenger, iallefall ikke i ekte fordi såå mange har dem i fake at du snart ikke kan se forskjellen.

Selv har jeg to i ekte, bruker dem svært lite nå, men sånne vesker koster mellom 4000-10000kr, avhengig av størrelse og modell.

I fake koster de rundt 300-900kr.

Skrevet

Oj, der ble det mye skrivefeil som vanlig. Men du legger godviljen til, sant ;-) ???

Når det gjelder deg, Ser, så legges all godvilje til! ;o)

serendipity
Skrevet

Når det gjelder deg, Ser, så legges all godvilje til! ;o)

*smask*

Skrevet

Uææh! Det minner meg om min Blvgari-veske som min kjære mann kjøpte til meg som en overaskelse for ett par år siden, den kostet...flesk!, og var i lyeblått og oransje! Gjett hvor mange ganger jeg har brukt den...

serendipity
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt LV vesker nå lenger, iallefall ikke i ekte fordi såå mange har dem i fake at du snart ikke kan se forskjellen.

Selv har jeg to i ekte, bruker dem svært lite nå, men sånne vesker koster mellom 4000-10000kr, avhengig av størrelse og modell.

I fake koster de rundt 300-900kr.

Men en Balenciaga da:.... *sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...