Gå til innhold

skjerm/tastatur i ett md trådløs mot pc?

Anbefalte innlegg

Bjarne banan
Skrevet

Hadde vært kjekt om det fantes en greie som besto av bare flatskjerm og tastatur i ett.

Og som hadde trådløs kontakt med min pc.

Da kune jeg spilt og surfet men jeg lå i senga eller på dass eller i sofaen.

Finnes noe slikt?

Gjest Dimira
Skrevet

Bærbar pc ?

Finnes mobiltelefoner/pda hvor du plasserer telefonen i et tastatur som er 15 cm lukket.

Kanskje det er noe, liten å ha med på do iallefall ;)

Skrevet

Tror bærbar pc med trådløst nettverk er tingen for deg.

Bjarne banan
Skrevet

Bærbar pc ?

Finnes mobiltelefoner/pda hvor du plasserer telefonen i et tastatur som er 15 cm lukket.

Kanskje det er noe, liten å ha med på do iallefall ;)

blir for dyrt med bærbar pc,trenger en kraftig maskin,og det har jeg jo.

Må da være en smart oppfinnelse hvis noen kunne slå sammen bare skjerm,tastatur og mus i en billig enhet?

Gjest Dimira
Skrevet

Må da være en smart oppfinnelse hvis noen kunne slå sammen bare skjerm,tastatur og mus i en billig enhet?

Du får pda til litt over 2000 kr.

Har du såpass moderne mobil at du kan få tastatur til den kanskje ?

Skrevet

Tja, i tillegg til skjerm, tastatur og mus må du i så fall ha trådløse signaler som har høy nok båndbredde til å overføre skjermbildet, om du skal surfe via den stasjonære. Når du har fått inn alt av batteri, prosessorkraft, mellomlagringsminne, skjermkort osv som må til for å drive den maskinen du ønsker, så er det nemlig ikke stort mer som må til før det er en fullverdig bærbar PC. Og bærbare PCer masseproduseres og blir derfor langt billigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...