Gjest gomle Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Spørsmålet er til jentene. Når jeg har badet, og særlig hvis jeg er i bassenget en stund, og kanskje svømmer en del, da kan jeg lekke vann opptil en halv time etter at jeg har gått ut av vannet. Til sammen kan det kanskje komme ut 1-2 ss, så det er ikke store mengder, men nok til at trusa blir våt. Gjør dere andre jenter det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bruk et truseinnlegg så er det ikke noe problem. Nei, jeg kan ikke huske at jeg lekker på den måten, men jeg blir _veldig_ tissetrengt etterpå - flere ganger og ofte! Upraktisk. 0 Siter
Gjest klarissa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, det har jeg aldri opplevd. Kanskje du bør ta noen knipeøvelser? For at ikke vannet skal renne inn så lett? Eller tømme deg på do etterpå. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Lekker ikke, men jeg opplever det samme som Lillemus at jeg blir voldsomt tissetrengt etterpå. Nå har jeg en blæresykdom, vet ikke om det har noe og si, men på do etter bading MÅ jeg iallefall. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bruk et truseinnlegg så er det ikke noe problem. Nei, jeg kan ikke huske at jeg lekker på den måten, men jeg blir _veldig_ tissetrengt etterpå - flere ganger og ofte! Upraktisk. Jeg bruker innlegg, så det er ikke egentlig noe problem. Men jeg har lett for å få betennelse i livmora, og legen sa jeg antagelig hadde en medfødt svakhet som gjorde at livmorhalsen ikke var så tett som den skulle, og at det dermed kommer bakterier inn. Og da kom jeg til å tenke på dette med badingen, for hvis dette bassengvannet kommer helt inn i livmora, så er det jo ikke så rart om det blir betennelse.. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bruk et truseinnlegg så er det ikke noe problem. Nei, jeg kan ikke huske at jeg lekker på den måten, men jeg blir _veldig_ tissetrengt etterpå - flere ganger og ofte! Upraktisk. Du må lukke munnen når du svømmer, så du ikke svelger så mye:-) 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg bruker innlegg, så det er ikke egentlig noe problem. Men jeg har lett for å få betennelse i livmora, og legen sa jeg antagelig hadde en medfødt svakhet som gjorde at livmorhalsen ikke var så tett som den skulle, og at det dermed kommer bakterier inn. Og da kom jeg til å tenke på dette med badingen, for hvis dette bassengvannet kommer helt inn i livmora, så er det jo ikke så rart om det blir betennelse.. Kanskje du bør bruke tampong når du svømmer? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, hverken gjør eller har gjort. Men som flere i tråden her så må jeg tisse veldig etterpå. Hva det kommer av vet jeg ikke, ant. er det all kaffen som skal ut, tisser ikke akkurat sjelden ellers heller 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei. Jeg har faktisk blitt overrakset over det motsatte, at det ikke kommer vann inn der når jeg bader. Hvis jeg f.eks. bruker tampong, trekker den ikke til seg vann. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Og forresten, hvis det kommer vann inn der burde det jo renne ut med en gang man går opp av vannet, eller? 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, det gjør jeg. Men jeg passer på å "trøkke te" i det samme jeg skal reise meg fra bassenget og gå opp. Da renner det meste ut med en gang. (Høres heslig ut, men det er tross alt bare rent vann). 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kanskje du bør bruke tampong når du svømmer? Hm, det var faktisk ikke en dårlig ide! Det har jeg ikke tenkt på. Takk skal du ha! :-) 0 Siter
Gjest Miu-miu Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, og noen ganger etter badekarbad. Forsøker å presse ut på toalettet etterpå, men plutselig kan det komme, en halvtimes tid etter. Syns ikke det er noe problem da, det er ikke så mye, og rent vann er det jo (litt værre med sæd, en sjelden gang hjelper det ikke å gå på do og dusje, plutselig var noe igjen som siver ut. Litt ekkelt, men sjelden heldigvis) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja! Etter badekarbad, svømming i basseng og bading ute i det fri. Innmari plagsomt. Det var en sommer det var så fint og jeg hadde mensen så jeg bada med tampong. Vannet trakk seg inn og når jeg kom opp så rant det blodig vann ut. Yuk! Bra å høre at det ikke bare er meg som har det sånn. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja! Etter badekarbad, svømming i basseng og bading ute i det fri. Innmari plagsomt. Det var en sommer det var så fint og jeg hadde mensen så jeg bada med tampong. Vannet trakk seg inn og når jeg kom opp så rant det blodig vann ut. Yuk! Bra å høre at det ikke bare er meg som har det sånn. Det er liksom ikke sånt man spør venninner om :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er liksom ikke sånt man spør venninner om :-) Nei, det er ikke det.. 0 Siter
tiliti Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, har alltid vært sånn. Hele mitt liv. De siste årene har jeg tatt på truseinnlegg etter bading. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hm, det var faktisk ikke en dårlig ide! Det har jeg ikke tenkt på. Takk skal du ha! :-) Jeg kan ikke bruke tampong når jeg bader, snora trekker til seg vann og tampongen virker som en svamp. Så for deg som plages med livmorbetennelser er det ikke sikkert det er noen god løsning. Men jeg har sett at noen her inne pleier å smøre inn den nederste enden av tampongen med vaselin før de "hopper i havet" så den ikke skal suge så mye vann. Verdt et forsøk kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.