Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du må lukke munnen når du svømmer, så du ikke svelger så mye:-) Jeg visste den kom til å komme. ) Skyldes ikke at jeg drikker vannet i bassenget, det er ganske vanlig tror jeg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, det har jeg ikke opplevd. Jeg blir bare veldig trøtt 0 Siter
Gjest sådant! Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, hverken gjør eller har gjort. Men som flere i tråden her så må jeg tisse veldig etterpå. Hva det kommer av vet jeg ikke, ant. er det all kaffen som skal ut, tisser ikke akkurat sjelden ellers heller Det kommer av at vannet har en masserende effekt på lymfesystemet når du gjør bevegelser. Dermed får du ut mye av vannet du har i kroppen også, og derfor blir du tissetrengt etterpå. Du beveger altså ikke bare på vannet rundt deg når du svømmer, men også på vannet inni deg. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det kommer av at vannet har en masserende effekt på lymfesystemet når du gjør bevegelser. Dermed får du ut mye av vannet du har i kroppen også, og derfor blir du tissetrengt etterpå. Du beveger altså ikke bare på vannet rundt deg når du svømmer, men også på vannet inni deg. Okey. Det plager meg ikke, er vant til å tisse ofte jeg da, skikkelig kaffoholiker Ser det positive med det, aldri urinvegsinfeksjoner eller noe her i gården. 0 Siter
lurulf Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg visste den kom til å komme. ) Skyldes ikke at jeg drikker vannet i bassenget, det er ganske vanlig tror jeg. Jada, det er velkjent at sportsdykkere må raskt ut av drakta for å tisse 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jada, det er velkjent at sportsdykkere må raskt ut av drakta for å tisse Er det?! Jeg snakker bare av egen erfaring etter å ha deltatt på vannterapi noen ganger jeg. ) 0 Siter
lurulf Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hm, det var faktisk ikke en dårlig ide! Det har jeg ikke tenkt på. Takk skal du ha! :-) Jeg ser at Lillemus advarer mot tamponger. Kanskje damebeger kan hjelpe deg? Det skal jo samle opp mens, men vil kanskje virke som en propp mot bassengvannet? Jeg har ikke brukt damebegeret til dette formålet, men det er kanskje en tanke? Om du ikke kjenner til damebeger, så kan du lese om det her http://www.damebeger.no/ eller billigere her: http://www.divacup.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.