Gå til innhold

Gode tannleger i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest martamor
Skrevet

Jeg er en 22 år gammel student som kvier meg veldig for å gå til tannlegen, både pga økonomien og fordi jeg er temmelig sikker på å ha et par hull (i tillegg til visdomstenner).

Kan noen anbefale meg en hyggelig, dyktig og rimelig tannlege?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Holmboes gate tannlegekontor. Hun jeg går til der er hyggelig og flink, tror de er bra alle der. Bare kvinnelige yngre tannleger, tror de har godt tilbud til folk med litt tannlegeskrekk. Ligger i gate parallellt med Bogstadveien.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Går det ikke an å få gratis tannlegetime på universitetet, hos tannlegestudenter?

Gjest tannlegehøyskolen
Skrevet

Det er mange gode tannleger i Oslo, jeg kan feks anbefale Colosseumklinikken på det varmeste. De er helt oppdatert på det nyeste og beste.

Rimeligst tilbud tror jeg du får gjennom tannlegehøyskolen. Her er det som står på UiOs sider:

Har Helsetjenesten tannlege?

Nei, Helsetjenesten har ikke tannlege.

Man må benytte private tannleger. Private tannleger kan ha forskjellige priser, så et tips kan være å spørre om pris. Man kan også henvende seg til Institutt for klinisk Odontologi ved UiO (tidligere tannlegehøyskolen) med forespørsel om behandling. Oslo tannlegevakt har øyeblikkelig hjelp utenom vanlig åpningstid på hverdager for tannlegekontorer, og også på lørdager, søndager og helligdager, samt utvidet åpningstid i sommerferietiden.

Gjest Timari
Skrevet

Storo tannklinikk. Det er en tannlege der som heter Henderson. hun er ung og svensk og veldig hyggelig. hun tar på deg med silkehansker og forteller deg hele tiden hva hun gjør og er ikke gjerrig med å gi bedøvelse.

Jeg tror ikke at hun er noe rimeligere enn andre tannleger da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...