Gå til innhold

Telinet strømleverandør

Anbefalte innlegg

Gjest strømmen
Skrevet

Jeg har byttet fra Hfslund til Telinet strømleverandør, siden det var billigere med Telinet da jeg byttet.

Nå ringer Hafslund og sier jeg må bytte tilbake fordi det er farlig å være hos Telinet, siden devisstnok ikke var kredittverdige. hvis de gikk konkurs ble det dyrt for meg osv.

Er dette noe jeg bør tenke på? Er ikke Telinet noe bra? hjelp...?

mil1365380270
Skrevet

De står i fare for å gå konkurs, men du trenger ikke bruke Hafslund, de er ikke kjent for å være billige.

Gjest strømmen
Skrevet

De står i fare for å gå konkurs, men du trenger ikke bruke Hafslund, de er ikke kjent for å være billige.

Vet du hvem som er billig? Eller hvem det lønner seg å bruke? Er det flere som holder på å gå under? Hvordan vet man sånt...?

mil1365380270
Skrevet

Vet du hvem som er billig? Eller hvem det lønner seg å bruke? Er det flere som holder på å gå under? Hvordan vet man sånt...?

Noen har ganske jevn pris. Noen er lave om sommeren, og dyrere på vinteren, men snittet blir allikevel det samme som for førstnevnte. Så du må ikke bare se på hva de koster nå.

http://www.konkurransetilsynet.no/kraftpriser/velg_kommune.php

Har brukt Ustekveikja noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...