Gå til innhold

"Dine tjenester er ikke ønsket..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur
Skrevet

... her lenger og heller ikke i fremtiden." Hva kan en ringevikar ha gjort for å få denne beskjeden? H*n sier at h*n ikke kommer på noen feil. Beskjeden kom heller ikke fra lederen, men fra den som ordner vaktene. Og da h*n ville snakke med leder var h*n på ferie..... Jeg vet ikke mer om saken, men jeg anbefalte at h*n snakket med leder når h*n er tilbake. Det ville vedkommende gjøre, for h*n vil gjerne vite hva som var årsaken til dette.

Skrevet

Jøss, sært!

Ja, det er vel ikke annet å gjøre enn å vente til lederen er tilbake.

Men dette hørtes ut som en sånn minisjef som skulle hevde seg mens lederen er borte. Kanskje bunder det hele i noe sånt.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jøss, sært!

Ja, det er vel ikke annet å gjøre enn å vente til lederen er tilbake.

Men dette hørtes ut som en sånn minisjef som skulle hevde seg mens lederen er borte. Kanskje bunder det hele i noe sånt.

Personen som fortalte dette til * i telefonen er ingen sjef, men jobber på et ekstravaktkontor. H*n får altså beskjeder fra leder som h*n skal gi videre. Jeg synes det var merkelig at det ble sagt: "i fremtiden". Personen som fikk telefonen jobbet altså ekstra, men h*n ønsket å ta utdanning for å senere få fast stilling. Hvorfor kan de ikke være fornøyd med tjenestene, tro? I så fall burde personen visst hva som var årsaken til beskjeden?

skorpionfisken
Skrevet

Personen som fortalte dette til * i telefonen er ingen sjef, men jobber på et ekstravaktkontor. H*n får altså beskjeder fra leder som h*n skal gi videre. Jeg synes det var merkelig at det ble sagt: "i fremtiden". Personen som fikk telefonen jobbet altså ekstra, men h*n ønsket å ta utdanning for å senere få fast stilling. Hvorfor kan de ikke være fornøyd med tjenestene, tro? I så fall burde personen visst hva som var årsaken til beskjeden?

Grunnen kan jo være hvasomhelst som vi ikke vet. Ett eller annet som er gjort eller ikke gjort i jobben.

Men det er ikke gitt at den som formidlet beskjeden vet hva det gjelder. Men det er jo sært av arbeidsplassen å bare melde sånt via en underordnet via telefonen. Jeg vet ikke om jeg ville jobbet en slik plass.

På den andre siden kan det være at vedkommende vet så inderlig godt hva bakgrunnen er, men ikke vil si det til deg og heller sier at de vet ikke.

Jeg vet mye jeg ikke ville sagt til mine nærmeste, og da sier jeg heller at jeg vet ikke.

Gjest ikke signatur
Skrevet

Grunnen kan jo være hvasomhelst som vi ikke vet. Ett eller annet som er gjort eller ikke gjort i jobben.

Men det er ikke gitt at den som formidlet beskjeden vet hva det gjelder. Men det er jo sært av arbeidsplassen å bare melde sånt via en underordnet via telefonen. Jeg vet ikke om jeg ville jobbet en slik plass.

På den andre siden kan det være at vedkommende vet så inderlig godt hva bakgrunnen er, men ikke vil si det til deg og heller sier at de vet ikke.

Jeg vet mye jeg ikke ville sagt til mine nærmeste, og da sier jeg heller at jeg vet ikke.

Det må nesten være noe som førte til dette. Den som formidlet beskjeden tror jeg ikke visste hvorfor. Du har nok rett i det du sier der.

tut og kjør
Skrevet

Også lurer folk på hvorfor man bør organisere seg??? Merkelig!!!!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Også lurer folk på hvorfor man bør organisere seg??? Merkelig!!!!

Personen jobbet kun ekstra. Burde h*n vært organisert?

Gjest Persille
Skrevet

Nei, om du ikke er fast ansatt har du ikke noe å stille opp med. Det kan være så enkelt som at de ikke har bruk for h*n mer...

(selv om det mest sannsynlig ikke er det).

tut og kjør
Skrevet

Enhver som er ansatt har mulighet til å organisere seg. Ønsker h*n ikke å gjøre det åpenlyst, kan h*n stå som direkte medlem hos fylkeslaget til det forbund h*n tilhører. Vet det er mange innen telemarketing som gjør det på denne måten.

Som student vil h*n kunne ha et student medlemsskap for man betaler noen hundrelapper i året. der er det også en innboforsikring med i bildet!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...