Gå til innhold

hjelp.. jeg trenger et spark i ræva!

Anbefalte innlegg

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

Jeg har eksamen imorgen. Kan noen få meg til å reise meg fra dataen og gå og lese? Please!! Eier ikke motivasjon for tiden

Gjest ikke signatur
Skrevet

Les godt nå, så kan du slappe av i kveld!

skorpionfisken
Skrevet

)*/

Her er ræva di, foten min med stålstjerne foran sparker deg bak.

Slå av PC, reis deg, gå tur i ett kvarter ut i friskluft.

SÅ starter du med eksamensforberedelsene.

SÅH, slå av PC sa jeg. NÅ!

Skrevet

Gå å les..:)

Tenk så deilig å bare ta det med ro i kveld. Og tenk etter eksamen i morgen har du FRI:)

Lykke til,

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

)*/

Her er ræva di, foten min med stålstjerne foran sparker deg bak.

Slå av PC, reis deg, gå tur i ett kvarter ut i friskluft.

SÅ starter du med eksamensforberedelsene.

SÅH, slå av PC sa jeg. NÅ!

Nå fikk jeg et adrenalinkick.... jeg var sekundet fra å slå av pc-en. Hvis du skriker litt mer til meg så skal jeg gjøre det

mariaflyfly
Skrevet

*gir latsabben et oppdragende tupp i ræva*

Gjest Sett i gang!
Skrevet

Tenk på at du kanskje må gjennom alt en gang til hvis du ikke leser NÅ! Eller så har du rota bort et år av livet ditt!

skorpionfisken
Skrevet

Nå fikk jeg et adrenalinkick.... jeg var sekundet fra å slå av pc-en. Hvis du skriker litt mer til meg så skal jeg gjøre det

SLÅ AV NÅÅÅÅ!!!!

tullebukk, det er bare deg selv det går ut over.

I morra ettermiddag kan du feire med noe ekstra ekstra godt som du bare unner deg etter en vellykket eksamen.

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

seriøst altså

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

SLÅ AV NÅÅÅÅ!!!!

tullebukk, det er bare deg selv det går ut over.

I morra ettermiddag kan du feire med noe ekstra ekstra godt som du bare unner deg etter en vellykket eksamen.

takk...det var det jeg trengte:) Takk for meg idag

Skrevet

Jeg har eksamen torsdag og lørdag... trenger et spark bak! Plutselig ble det morsommere å rydde leilighet enn å lese :/

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

Jeg har eksamen torsdag og lørdag... trenger et spark bak! Plutselig ble det morsommere å rydde leilighet enn å lese :/

vet nøyaktig hva du mener. Jeg begynner alltid å rydde og til og med vurdere å bake (hater å bake) Alt mulig annet. Merkelig det derre. Jeg sitter og veksler mellom å dole og å lese.

Skrevet

vet nøyaktig hva du mener. Jeg begynner alltid å rydde og til og med vurdere å bake (hater å bake) Alt mulig annet. Merkelig det derre. Jeg sitter og veksler mellom å dole og å lese.

Om du ser meg på Dol i dag, så sørg for at webmaster sparker meg rett ut herfra! Eksamen i morra... gruer meg :( Hadde det enda vært litt interessant så stoffet klarte å sette seg når jeg leser, men neida! :)

Det får gå som det går. Er jo snart "ferie" med masse jobbing...

Gjest latsabb nr 1
Skrevet

Om du ser meg på Dol i dag, så sørg for at webmaster sparker meg rett ut herfra! Eksamen i morra... gruer meg :( Hadde det enda vært litt interessant så stoffet klarte å sette seg når jeg leser, men neida! :)

Det får gå som det går. Er jo snart "ferie" med masse jobbing...

hva gjør du her????? Gå og les med en gang og ikke kast vekk livet ditt på å chatte!! Snart ferie for meg og med mye jobb. Dagen etter siste eksamen. Jippi!!!! Livet er herlig. Jobbe jobbe jobbe jobbe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...