Gjest latsabb nr 1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har eksamen imorgen. Kan noen få meg til å reise meg fra dataen og gå og lese? Please!! Eier ikke motivasjon for tiden 0 Siter
Gjest ikke signatur Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Les godt nå, så kan du slappe av i kveld! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 )*/ Her er ræva di, foten min med stålstjerne foran sparker deg bak. Slå av PC, reis deg, gå tur i ett kvarter ut i friskluft. SÅ starter du med eksamensforberedelsene. SÅH, slå av PC sa jeg. NÅ! 0 Siter
Dory Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gå å les.. Tenk så deilig å bare ta det med ro i kveld. Og tenk etter eksamen i morgen har du FRI:) Lykke til, 0 Siter
Gjest latsabb nr 1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 )*/ Her er ræva di, foten min med stålstjerne foran sparker deg bak. Slå av PC, reis deg, gå tur i ett kvarter ut i friskluft. SÅ starter du med eksamensforberedelsene. SÅH, slå av PC sa jeg. NÅ! Nå fikk jeg et adrenalinkick.... jeg var sekundet fra å slå av pc-en. Hvis du skriker litt mer til meg så skal jeg gjøre det 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 *gir latsabben et oppdragende tupp i ræva* 0 Siter
Gjest Sett i gang! Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tenk på at du kanskje må gjennom alt en gang til hvis du ikke leser NÅ! Eller så har du rota bort et år av livet ditt! 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nå fikk jeg et adrenalinkick.... jeg var sekundet fra å slå av pc-en. Hvis du skriker litt mer til meg så skal jeg gjøre det SLÅ AV NÅÅÅÅ!!!! tullebukk, det er bare deg selv det går ut over. I morra ettermiddag kan du feire med noe ekstra ekstra godt som du bare unner deg etter en vellykket eksamen. 0 Siter
Gjest latsabb nr 1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nå fikk jeg et adrenalinkick.... jeg var sekundet fra å slå av pc-en. Hvis du skriker litt mer til meg så skal jeg gjøre det seriøst altså 0 Siter
Gjest latsabb nr 1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 SLÅ AV NÅÅÅÅ!!!! tullebukk, det er bare deg selv det går ut over. I morra ettermiddag kan du feire med noe ekstra ekstra godt som du bare unner deg etter en vellykket eksamen. takk...det var det jeg trengte:) Takk for meg idag 0 Siter
Line Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har eksamen torsdag og lørdag... trenger et spark bak! Plutselig ble det morsommere å rydde leilighet enn å lese :/ 0 Siter
Gjest latsabb nr 1 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har eksamen torsdag og lørdag... trenger et spark bak! Plutselig ble det morsommere å rydde leilighet enn å lese :/ vet nøyaktig hva du mener. Jeg begynner alltid å rydde og til og med vurdere å bake (hater å bake) Alt mulig annet. Merkelig det derre. Jeg sitter og veksler mellom å dole og å lese. 0 Siter
Line Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 vet nøyaktig hva du mener. Jeg begynner alltid å rydde og til og med vurdere å bake (hater å bake) Alt mulig annet. Merkelig det derre. Jeg sitter og veksler mellom å dole og å lese. Om du ser meg på Dol i dag, så sørg for at webmaster sparker meg rett ut herfra! Eksamen i morra... gruer meg Hadde det enda vært litt interessant så stoffet klarte å sette seg når jeg leser, men neida! Det får gå som det går. Er jo snart "ferie" med masse jobbing... 0 Siter
Gjest latsabb nr 1 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Om du ser meg på Dol i dag, så sørg for at webmaster sparker meg rett ut herfra! Eksamen i morra... gruer meg Hadde det enda vært litt interessant så stoffet klarte å sette seg når jeg leser, men neida! Det får gå som det går. Er jo snart "ferie" med masse jobbing... hva gjør du her????? Gå og les med en gang og ikke kast vekk livet ditt på å chatte!! Snart ferie for meg og med mye jobb. Dagen etter siste eksamen. Jippi!!!! Livet er herlig. Jobbe jobbe jobbe jobbe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.