musikeren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Sitat fra VG: "-Det er uvesentlig for meg å ha familie, hadde jeg ikke hatt musikk. Det ene kan ikke byttes med det andre. Hun[kona] har i klartekst fått beskjed om at musikken er først, så kommer hun, og så kommer ungen." Hilsen Frode Viken, låtskriver i DDE. Er det mulig? En ting er at jeg ikke skjønner helt hva som menes med det første der, men at musikken kommer før kone og barn? Gudbedre... 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Glad jeg ikke er kona hans, men sånn er det vel noen som har det. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Tror jeg måtte spist mye Valium for å kunne slå meg til ro med å komme etter DDE på prioriteringslisten ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Han virker noe spesiell den mannen der. Jeg hadde ikke orket å jobbe sammen med han tror jeg. Brønnbo sa at hvis han slutter i DDE, så var det på grunn av han. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har forståelse for å ofre seg for kunsten, men for DDE..?;-) Hvilken falitt for selvtillitten, å vite at man blir rangert som mindre verdt enn mesterstykker som "rumpa mi"! 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Har forståelse for å ofre seg for kunsten, men for DDE..?;-) Hvilken falitt for selvtillitten, å vite at man blir rangert som mindre verdt enn mesterstykker som "rumpa mi"! Det tenkte jeg og. Ifølge kona hisser han seg lett opp, og er tilstede uten å være tilstede når han skriver låter. Ja, det er jo ikke rart. Sånne avanserte saker krever nok sin mann. 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Tror jeg måtte spist mye Valium for å kunne slå meg til ro med å komme etter DDE på prioriteringslisten ;-) Hehe. Godt poeng! 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 DDE er ikke engang musikk... Nåh da... Det er jo enkel musikk, men så består jo Norge nittini prosent av enkle sjeler. Je har spelt te dans på lokkalet, å je veit å som træff. Og jeg blir like himlende sjokkert hver gang;-) Men DDE er nå tross alt mange ganger bedre enn vikingarna. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nåh da... Det er jo enkel musikk, men så består jo Norge nittini prosent av enkle sjeler. Je har spelt te dans på lokkalet, å je veit å som træff. Og jeg blir like himlende sjokkert hver gang;-) Men DDE er nå tross alt mange ganger bedre enn vikingarna. Vikingarna er OVERHODET ikke musikk... 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Vikingarna er OVERHODET ikke musikk... Så sant, så sant. Det rette navnet er flause. 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har forståelse for å ofre seg for kunsten, men for DDE..?;-) Hvilken falitt for selvtillitten, å vite at man blir rangert som mindre verdt enn mesterstykker som "rumpa mi"! Slik snakker en jålesnobb, som i neste øyeblikk kjenner at det rykker litt i dansefoten av en DDE-låt. Mange av dem, skjønner du. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vikingarna er OVERHODET ikke musikk... God tur! *misunnelig* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nåh da... Det er jo enkel musikk, men så består jo Norge nittini prosent av enkle sjeler. Je har spelt te dans på lokkalet, å je veit å som træff. Og jeg blir like himlende sjokkert hver gang;-) Men DDE er nå tross alt mange ganger bedre enn vikingarna. Virker ikke sånn på oppslutningen. Og tross alt litt mer stil over tilhørerne til Vikingarna. Greit at noen blir fulle på dansegalla, men det er ikke bare rai-rai og drekka til du spyr ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Slik snakker en jålesnobb, som i neste øyeblikk kjenner at det rykker litt i dansefoten av en DDE-låt. Mange av dem, skjønner du. Det er ikke DANSEfoten min som rykker når jeg hører DDE..;-) Godt mulig det er ujålete å like Brøndbo&co, men da er jeg jåle. Med glede..Det er bare plagsomt og flaut. Akkurat som Odd Nordstoga og mange andre "folkelige" artister... *snobber seg* 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er ikke DANSEfoten min som rykker når jeg hører DDE..;-) Godt mulig det er ujålete å like Brøndbo&co, men da er jeg jåle. Med glede..Det er bare plagsomt og flaut. Akkurat som Odd Nordstoga og mange andre "folkelige" artister... *snobber seg* Nevn ei låt som får det til å rykke i dansefoten da? 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vikingarna er OVERHODET ikke musikk... Er du glad i å danse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.