annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vært der! Nei? Var det i dag du kom hjem, da? *klasker meg i pannen* 0 Siter
musikeren Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Virker ikke sånn på oppslutningen. Og tross alt litt mer stil over tilhørerne til Vikingarna. Greit at noen blir fulle på dansegalla, men det er ikke bare rai-rai og drekka til du spyr ;-) Stil og stil... Merkelig egentlig. Hadde jeg mått høre på vikingarna en hel kveld hadde jeg ikke sett annen utvei enn å drekka til jeg spøy. Så for meg blir det du sier en smule absurd. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei? Var det i dag du kom hjem, da? *klasker meg i pannen* I går. Og det var helt konge. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 I går. Og det var helt konge. Det tror jeg nok..... *abstinenser* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Stil og stil... Merkelig egentlig. Hadde jeg mått høre på vikingarna en hel kveld hadde jeg ikke sett annen utvei enn å drekka til jeg spøy. Så for meg blir det du sier en smule absurd. He-he! "Dance away the pain" - kanskje det er det de driver med? ;-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nevn ei låt som får det til å rykke i dansefoten da? Oj..Det er mange.. Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke? Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-) (God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country) Men DDE er bare dårlig og pinlig. Synes jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det tror jeg nok..... *abstinenser* Du skal jo snart på tur du også, dah! *trøster* Menneh...jeg fikk ihvertfall handla en Monsoonkjole til Snorkfrøken. Og diverse til Lillemann på Gap og Next. Og pysjer til unga og undertøy til meg sjøl på M&S. Og litt klær til meg på Fat Face *strør ondskapsfullt salt i såret* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Oj..Det er mange.. Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke? Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-) (God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country) Men DDE er bare dårlig og pinlig. Synes jeg. Dårlig og pinlig. Der sa du det! 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 På ingen måte. Det forklarer nok en del av din holdning til Vikingarna og dansebandsmusikk. Jeg liker heller ikke den musikken som "lytte-musikk", men som dansemusikk er den topp. 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Oj..Det er mange.. Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke? Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-) (God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country) Men DDE er bare dårlig og pinlig. Synes jeg. Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing? Morer den type dans deg? 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du skal jo snart på tur du også, dah! *trøster* Menneh...jeg fikk ihvertfall handla en Monsoonkjole til Snorkfrøken. Og diverse til Lillemann på Gap og Next. Og pysjer til unga og undertøy til meg sjøl på M&S. Og litt klær til meg på Fat Face *strør ondskapsfullt salt i såret* Jadda, jadda.... Handlerunden høres ut som noe jeg kunne stått for selv. Det er lenge siden jeg kjøpte undertøy andre steder enn M&S.... Monsoon finnes forøvrig på Aker Brygge om du ikke har sett det. Sikla på en kjole til jentungen der på lørdag, men gikk amok på Okaidi i stedet. De har også mye fint. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jadda, jadda.... Handlerunden høres ut som noe jeg kunne stått for selv. Det er lenge siden jeg kjøpte undertøy andre steder enn M&S.... Monsoon finnes forøvrig på Aker Brygge om du ikke har sett det. Sikla på en kjole til jentungen der på lørdag, men gikk amok på Okaidi i stedet. De har også mye fint. Har sett det. Men de har barne barneklær, tror jeg. Ingenting til voksne...? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jadda, jadda.... Handlerunden høres ut som noe jeg kunne stått for selv. Det er lenge siden jeg kjøpte undertøy andre steder enn M&S.... Monsoon finnes forøvrig på Aker Brygge om du ikke har sett det. Sikla på en kjole til jentungen der på lørdag, men gikk amok på Okaidi i stedet. De har også mye fint. Sjekk forresten ut http://www.fatface.com/fatfacesite/pages/home/default.asp før du skal over neste gang. 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har sett det. Men de har barne barneklær, tror jeg. Ingenting til voksne...? Barne barneklær, ja. Og Accessorize ved siden av - men det er vel egentlig samme greia? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing? Morer den type dans deg? Næh..Jeg liker å danse når musikken driver en til å bevege seg.. Og da må jo musikken være bra! 0 Siter
annegunn Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Sjekk forresten ut http://www.fatface.com/fatfacesite/pages/home/default.asp før du skal over neste gang. Har ikke vært der selv, men har skjønt at jeg må ta en titt. En av kollegaene mine la igjen en del penger der i påsken, og sa omtrent det samme som deg.... 0 Siter
Gjest PosKomSup Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Næh..Jeg liker å danse når musikken driver en til å bevege seg.. Og da må jo musikken være bra! Senk skuldrene litt nå, snobba... Det er totalt ufarlig å innrømme at dansebandsmusikk er veldig fin å danse til, selv om den ikke kan brukes til noe annet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Senk skuldrene litt nå, snobba... Det er totalt ufarlig å innrømme at dansebandsmusikk er veldig fin å danse til, selv om den ikke kan brukes til noe annet. Vel, jeg synes ikke det.. Du må selvsagt ha lov tilå oppfatte dette annerledes;-) *tusler ut av diskusjonen for å bedrive etter eller annet finkulturellt* ;-) Kan ikke noe for det, det moret meg å bli kalt snobb..Her jeg sitter med princen min og maler på øyebryn med håret til alle kanter, på vei ut i nabolaget i Oslo øst, for å handle meg en smulesuger..He,he. Jeg skal huske på å sniffe på nesen over vareutvalget;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har ikke vært der selv, men har skjønt at jeg må ta en titt. En av kollegaene mine la igjen en del penger der i påsken, og sa omtrent det samme som deg.... Kollegaen din har skjønt det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.