Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært der! :)

Nei? Var det i dag du kom hjem, da?

*klasker meg i pannen*

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

10

• annegunn

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mariaflyfly
Skrevet

Er du glad i å danse?

På ingen måte.

Skrevet

Virker ikke sånn på oppslutningen. Og tross alt litt mer stil over tilhørerne til Vikingarna. Greit at noen blir fulle på dansegalla, men det er ikke bare rai-rai og drekka til du spyr ;-)

Stil og stil...

Merkelig egentlig. Hadde jeg mått høre på vikingarna en hel kveld hadde jeg ikke sett annen utvei enn å drekka til jeg spøy. Så for meg blir det du sier en smule absurd.

mariaflyfly
Skrevet

Nei? Var det i dag du kom hjem, da?

*klasker meg i pannen*

I går. :)

Og det var helt konge. :)

Skrevet

I går. :)

Og det var helt konge. :)

Det tror jeg nok.....

*abstinenser*

mil1365380270
Skrevet

Stil og stil...

Merkelig egentlig. Hadde jeg mått høre på vikingarna en hel kveld hadde jeg ikke sett annen utvei enn å drekka til jeg spøy. Så for meg blir det du sier en smule absurd.

He-he! "Dance away the pain" - kanskje det er det de driver med? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Nevn ei låt som får det til å rykke i dansefoten da?

Oj..Det er mange..

Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke?

Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-)

(God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country)

Men DDE er bare dårlig og pinlig.

Synes jeg.

mariaflyfly
Skrevet

Det tror jeg nok.....

*abstinenser*

Du skal jo snart på tur du også, dah! *trøster*

Menneh...jeg fikk ihvertfall handla en Monsoonkjole til Snorkfrøken. Og diverse til Lillemann på Gap og Next. Og pysjer til unga og undertøy til meg sjøl på M&S. Og litt klær til meg på Fat Face :) *strør ondskapsfullt salt i såret*

mariaflyfly
Skrevet

Oj..Det er mange..

Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke?

Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-)

(God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country)

Synes jeg.

Dårlig og pinlig. Der sa du det! :)

Gjest PosKomSup
Skrevet

På ingen måte.

Det forklarer nok en del av din holdning til Vikingarna og dansebandsmusikk.

Jeg liker heller ikke den musikken som "lytte-musikk", men som dansemusikk er den topp.

Gjest PosKomSup
Skrevet

Oj..Det er mange..

Synes jeg.

Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing?

Morer den type dans deg?

Skrevet

Du skal jo snart på tur du også, dah! *trøster*

Menneh...jeg fikk ihvertfall handla en Monsoonkjole til Snorkfrøken. Og diverse til Lillemann på Gap og Next. Og pysjer til unga og undertøy til meg sjøl på M&S. Og litt klær til meg på Fat Face :) *strør ondskapsfullt salt i såret*

Jadda, jadda....

Handlerunden høres ut som noe jeg kunne stått for selv. Det er lenge siden jeg kjøpte undertøy andre steder enn M&S....

Monsoon finnes forøvrig på Aker Brygge om du ikke har sett det. Sikla på en kjole til jentungen der på lørdag, men gikk amok på Okaidi i stedet. De har også mye fint.

mariaflyfly
Skrevet

Jadda, jadda....

Handlerunden høres ut som noe jeg kunne stått for selv. Det er lenge siden jeg kjøpte undertøy andre steder enn M&S....

Monsoon finnes forøvrig på Aker Brygge om du ikke har sett det. Sikla på en kjole til jentungen der på lørdag, men gikk amok på Okaidi i stedet. De har også mye fint.

Har sett det. :) Men de har barne barneklær, tror jeg. Ingenting til voksne...?

mariaflyfly
Skrevet

Jadda, jadda....

Sjekk forresten ut http://www.fatface.com/fatfacesite/pages/home/default.asp før du skal over neste gang. ;)

Skrevet

Har sett det. :) Men de har barne barneklær, tror jeg. Ingenting til voksne...?

Barne barneklær, ja. Og Accessorize ved siden av - men det er vel egentlig samme greia?

laguna1365380434
Skrevet

Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing?

Morer den type dans deg?

Næh..Jeg liker å danse når musikken driver en til å bevege seg..

Og da må jo musikken være bra!

Gjest PosKomSup
Skrevet

Næh..Jeg liker å danse når musikken driver en til å bevege seg..

Og da må jo musikken være bra!

Senk skuldrene litt nå, snobba... Det er totalt ufarlig å innrømme at dansebandsmusikk er veldig fin å danse til, selv om den ikke kan brukes til noe annet.

laguna1365380434
Skrevet

Senk skuldrene litt nå, snobba... Det er totalt ufarlig å innrømme at dansebandsmusikk er veldig fin å danse til, selv om den ikke kan brukes til noe annet.

Vel, jeg synes ikke det..

Du må selvsagt ha lov tilå oppfatte dette annerledes;-)

*tusler ut av diskusjonen for å bedrive etter eller annet finkulturellt*

;-)

Kan ikke noe for det, det moret meg å bli kalt snobb..Her jeg sitter med princen min og maler på øyebryn med håret til alle kanter, på vei ut i nabolaget i Oslo øst, for å handle meg en smulesuger..He,he.

Jeg skal huske på å sniffe på nesen over vareutvalget;-)

mariaflyfly
Skrevet

Har ikke vært der selv, men har skjønt at jeg må ta en titt. En av kollegaene mine la igjen en del penger der i påsken, og sa omtrent det samme som deg....

Kollegaen din har skjønt det. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...