Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj..Det er mange..

Jeg liker nå litt av hvert, men forrige gang jeg danset var på turbonegerkonserten forrige mandag..Det kvalifiserer kanskje ikke?

Jeg liker en hel masse forskjellig, rock, poppete glade ting, mørke gotiske saker når jeg er i det hjørnet, jeg kimser ikke av en trist countrysang.;-)

(God, som i av Townes van Zandt, Cash eller Dixie Chicks, f.eks..; Det er mye dårlig country)

Men DDE er bare dårlig og pinlig.

Synes jeg.

Nå er jeg jaggu ikke sikker på om jeg er enig i at turboneger er noe bedre enn dde. Men hans von helvete er definitivt en morsommere person enn bjarne, det er sikkert :-)

"................................."

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

10

• annegunn

6

• musikeren

6

• laguna1365380434

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Nå er jeg jaggu ikke sikker på om jeg er enig i at turboneger er noe bedre enn dde. Men hans von helvete er definitivt en morsommere person enn bjarne, det er sikkert :-)

"................................."

Du banner stygt her nå synes jeg..;-)

Skrevet

Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing?

Morer den type dans deg?

Til og med jeg er yngre enn swinggenerasjonen. Det var jo slik de voksne danset da jeg var liten. Jeg er sikker på at det er få som er over 65 her inne altså :o)

Skrevet

Du banner stygt her nå synes jeg..;-)

:-)

"..............................."

Skrevet

Hvordan liker du å danse? Å holde i partneren, og i blant også danse swing?

Morer den type dans deg?

Jeg synes det er artig å danse swing til skikkelig swingmusikk. Det vil ofte si storbandjazz fra 40-tallet, ikke den norsksvenske swingmusikk, den er så tung i sessen. :)

Skrevet

Senk skuldrene litt nå, snobba... Det er totalt ufarlig å innrømme at dansebandsmusikk er veldig fin å danse til, selv om den ikke kan brukes til noe annet.

hihi - du kan bare gi opp - ingen vil innrømme at de syns det er gøy å danse til "leende guldbruna" - med en onkel som har dugg i øya - - ei heller kjøper noen Se & Hør eller ser på Big Brother - det er bare sånn vi er det,

Dessuten er vi for neger og ulv :)

Skrevet

hihi - du kan bare gi opp - ingen vil innrømme at de syns det er gøy å danse til "leende guldbruna" - med en onkel som har dugg i øya - - ei heller kjøper noen Se & Hør eller ser på Big Brother - det er bare sånn vi er det,

Dessuten er vi for neger og ulv :)

Men flisa - du liker dansebandmusikk, kjøper du se&hør, ser bigbrother og er mot negre og ulv også? :o

Skrevet

Men flisa - du liker dansebandmusikk, kjøper du se&hør, ser bigbrother og er mot negre og ulv også? :o

Snakker for meg selv:

Men flisa - du liker dansebandmusikk, Ja, like rå danse etter den,

kjøper du se&hør, nei - abbonerer på Norsk Ukeblad jeg

ser bigbrother , ja det hender

og er mot negre

ikke mot negre - hehe men jeg er i mot ulv i hagen :)

Skrevet

Snakker for meg selv:

Men flisa - du liker dansebandmusikk, Ja, like rå danse etter den,

kjøper du se&hør, nei - abbonerer på Norsk Ukeblad jeg

ser bigbrother , ja det hender

og er mot negre

ikke mot negre - hehe men jeg er i mot ulv i hagen :)

:) så bra!

Gjest PosKomSup
Skrevet

Til og med jeg er yngre enn swinggenerasjonen. Det var jo slik de voksne danset da jeg var liten. Jeg er sikker på at det er få som er over 65 her inne altså :o)

Men....det er da massevis av unge, dvs 35 minus, som er veldig glad i, og veldig flinke til, å danse swing?

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva det er for swing-generasjon du snakker om??

Skrevet

Men....det er da massevis av unge, dvs 35 minus, som er veldig glad i, og veldig flinke til, å danse swing?

Jeg skjønner ærlig talt ikke hva det er for swing-generasjon du snakker om??

Jeg kjenner ikke et menneske som kan danse swing lenger jeg. Kun slike som har gått på danskeskolen og danser swing som det var noe ala cha cha cha. Og som går på egne tilstellninger for dem som danser danseskoleswing. Det finnes da ikke et eneste utested hvor noen danser swing i byen utenom Ivars Kro da som er for dem i riktig aldersgruppe.

Gjest PosKomSup
Skrevet

Jeg kjenner ikke et menneske som kan danse swing lenger jeg. Kun slike som har gått på danskeskolen og danser swing som det var noe ala cha cha cha. Og som går på egne tilstellninger for dem som danser danseskoleswing. Det finnes da ikke et eneste utested hvor noen danser swing i byen utenom Ivars Kro da som er for dem i riktig aldersgruppe.

Jeg skjønner ikke helt hvilke miljøer du vanker i...

Tydeligvis har du dine referanser i Oslo. Da bør du ta deg en tur på f eks Smuget en kveld. Der danses det swing som bare det nede på dansegolvet i live-band puben.

Flere andre steder for folk under 40 hvor det danses swing.

Svært mange jenter i alderen 25-35 blir overlykkelige når en mann danser swing med dem.

Ivars Kro har jeg aldri vært på, kun hørt om den, og kjenner derfor ikke publikummet. Det er iallfall ikke dit swingglade under 40 går for å danse swing. Swing kan igrunnen danses overalt, men man er ikke avhengig av DDE eller Vikingarna for å gjøre det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...