Gå til innhold

Mensen og urinlekasje

Anbefalte innlegg

Gjest jljihyuk
Skrevet

De 2-3 siste dagene av mensen går jeg alltid og lekker litt urin, spesielt hvis jeg gjør noen brå bevegelser. Det er utrolig plagsomt. Er det flere som har det sånn?

Gjest jljihyuk
Skrevet

Knipeøvelser!!

Nei, det er ikke det som er problemet. Så ville jeg hatt det hele tiden, det er kun de siste dagene av mensen.

Skrevet

Nei, det er ikke det som er problemet. Så ville jeg hatt det hele tiden, det er kun de siste dagene av mensen.

Har man urinlekkasje kan det hjelpe å knipe.

Gjest jljihyuk
Skrevet

Har man urinlekkasje kan det hjelpe å knipe.

Det vet jeg, men når det kun kommer i forbindelse med mensen må det jo være pga. det. Jeg har prøvd knipeøvelser i lange tider.

Gjest Isbinne
Skrevet

Jeg har det ofte slik. Jeg lekker heller ikke urin når jeg ikke har mensen. Men jeg aner ikke hvorfor det er slik. Ekstra trykk på urinblæra? Vet da søren...

Skrevet

Det vet jeg, men når det kun kommer i forbindelse med mensen må det jo være pga. det. Jeg har prøvd knipeøvelser i lange tider.

Interessant spørsmålsstilling du har der. Kan det vere hormonelt påvirka endringar i slimhinnene i blære/urinrør?

Gjest jljihyuk
Skrevet

Jeg har det ofte slik. Jeg lekker heller ikke urin når jeg ikke har mensen. Men jeg aner ikke hvorfor det er slik. Ekstra trykk på urinblæra? Vet da søren...

Så er jeg ikke unormal...

Gjest jljihyuk
Skrevet

Interessant spørsmålsstilling du har der. Kan det vere hormonelt påvirka endringar i slimhinnene i blære/urinrør?

Kanskje...

Gjest Isbinne
Skrevet

Så er jeg ikke unormal...

Jo, det kan godt hende. Men da er vi to som er unormale :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...