Gjest jljihyuk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 De 2-3 siste dagene av mensen går jeg alltid og lekker litt urin, spesielt hvis jeg gjør noen brå bevegelser. Det er utrolig plagsomt. Er det flere som har det sånn? 0 Siter
Gjest jljihyuk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Knipeøvelser!! Nei, det er ikke det som er problemet. Så ville jeg hatt det hele tiden, det er kun de siste dagene av mensen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, det er ikke det som er problemet. Så ville jeg hatt det hele tiden, det er kun de siste dagene av mensen. Har man urinlekkasje kan det hjelpe å knipe. 0 Siter
Gjest jljihyuk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har man urinlekkasje kan det hjelpe å knipe. Det vet jeg, men når det kun kommer i forbindelse med mensen må det jo være pga. det. Jeg har prøvd knipeøvelser i lange tider. 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har det ofte slik. Jeg lekker heller ikke urin når jeg ikke har mensen. Men jeg aner ikke hvorfor det er slik. Ekstra trykk på urinblæra? Vet da søren... 0 Siter
Zarine Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det vet jeg, men når det kun kommer i forbindelse med mensen må det jo være pga. det. Jeg har prøvd knipeøvelser i lange tider. Interessant spørsmålsstilling du har der. Kan det vere hormonelt påvirka endringar i slimhinnene i blære/urinrør? 0 Siter
Gjest jljihyuk Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har det ofte slik. Jeg lekker heller ikke urin når jeg ikke har mensen. Men jeg aner ikke hvorfor det er slik. Ekstra trykk på urinblæra? Vet da søren... Så er jeg ikke unormal... 0 Siter
Gjest jljihyuk Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Interessant spørsmålsstilling du har der. Kan det vere hormonelt påvirka endringar i slimhinnene i blære/urinrør? Kanskje... 0 Siter
Gjest Isbinne Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Så er jeg ikke unormal... Jo, det kan godt hende. Men da er vi to som er unormale :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.