laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg trenger en slik, og skal ut å kjøpe.. Men hvilken vil jeg ha? Jeg har hørt at det er enorme kvalitetsforskjeller på disse? Jeg vil ha en som funker bra, men den trenger ikke ha blinkende lys, forkromming, og å koste tusenvis..;-) Noen som vet hvilken jeg bør kjøpe? I såfall takk! 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Min heter "Black and Decker". Den er grønn og hvit, ingen blinkende lys, og er fantatisk god til sitt bruk. Kjøpte en gang en på netthandelen -den var en vits til å le seg ihjel av :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er sånn hånd-støvsuger du mener? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Det er sånn hånd-støvsuger du mener? Jupp! Smulesuger..Det heter ikke det altså? Man lærer stadig noe..:-) Vet du hvilken jeg bør ha? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Min heter "Black and Decker". Den er grønn og hvit, ingen blinkende lys, og er fantatisk god til sitt bruk. Kjøpte en gang en på netthandelen -den var en vits til å le seg ihjel av :-) Black&decker har en..Flott..De lager jo i hvertfall god drill! Da kan jeg se om jeg finner smulesuger fra B&D.. Dyr? :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Kjøp deg en Labrador ;-) Det hadde jeg hatt god lyst til, de er søte, men har katt som nok ville blitt støtt..;-) Men hvorfor? Spiser de smuler? Eller er det rett og slett et merke? (som jeg aldri har hørt om..) :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jupp! Smulesuger..Det heter ikke det altså? Man lærer stadig noe..:-) Vet du hvilken jeg bør ha? Håndstøvsuger sier jeg hvertfall. Hmm.. skal vi se hva det er jeg har for noe da.. Black&Decker Dustbuster står det på det gitt. Er forsåvidt fornøyd med den, den suger når den skal, men taper seg fort synes jeg, altså effekten mens jeg bruker den, så den egner seg ikke til å støvsuge hele gulvet med liksom, men det er jo heller ikke hensikten da. Jeg fikk den i gave, men tror ikke den var så dyr. et par hundre kroner kasnkje. 0 Siter
Kvinna Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det hadde jeg hatt god lyst til, de er søte, men har katt som nok ville blitt støtt..;-) Men hvorfor? Spiser de smuler? Eller er det rett og slett et merke? (som jeg aldri har hørt om..) :-) Neida, mener "årntlige" Labrador Retrievere ;-) De spiser ikke bare smuler, de spiser _alt_ ;-) Har ikke vært en smule på gulvet her siden vi fikk eldstehunden i hus! Men de ligger nok litt over en Black &Decker -både i innkjøpspris og utgifter til "vedlikehold"! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Håndstøvsuger sier jeg hvertfall. Hmm.. skal vi se hva det er jeg har for noe da.. Black&Decker Dustbuster står det på det gitt. Er forsåvidt fornøyd med den, den suger når den skal, men taper seg fort synes jeg, altså effekten mens jeg bruker den, så den egner seg ikke til å støvsuge hele gulvet med liksom, men det er jo heller ikke hensikten da. Jeg fikk den i gave, men tror ikke den var så dyr. et par hundre kroner kasnkje. Takker!:-) Da ender jeg sikkert opp med en sånn.. Og har lært meg at det ikke hater "smulesuger" :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Takker!:-) Da ender jeg sikkert opp med en sånn.. Og har lært meg at det ikke hater "smulesuger" :-) "heter" 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Neida, mener "årntlige" Labrador Retrievere ;-) De spiser ikke bare smuler, de spiser _alt_ ;-) Har ikke vært en smule på gulvet her siden vi fikk eldstehunden i hus! Men de ligger nok litt over en Black &Decker -både i innkjøpspris og utgifter til "vedlikehold"! Så de er nyttige i tillegg til å være helt uimotståelige..? De er bare SÅ nydelige, naboen her har fått seg en liten labradorvalp, og han er bare helt til å spise opp..:-) Når jeg engang bor bedre og har flere penger vil jeg omgi meg med dyr! Og særlig vil jeg ha en labrador! :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hadde en slik en for mange herrens år siden, husket aldri å lade den så resultatet var at jeg bare brukte den vanlige støvsugern. Uten dings på røret da. Og siden har jeg gjort det :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Hadde en slik en for mange herrens år siden, husket aldri å lade den så resultatet var at jeg bare brukte den vanlige støvsugern. Uten dings på røret da. Og siden har jeg gjort det :-) Men støvsugeren min står sånn ballete til inne i gangskapet..(og det er ikke mange andre steder jeg kan ha den..) Jeg vil ha en sånn dings som er tilgjengelig med en gang jeg har smulet på kjøkkenet. Kanskje luksusproblem, men dog..:-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Så de er nyttige i tillegg til å være helt uimotståelige..? De er bare SÅ nydelige, naboen her har fått seg en liten labradorvalp, og han er bare helt til å spise opp..:-) Når jeg engang bor bedre og har flere penger vil jeg omgi meg med dyr! Og særlig vil jeg ha en labrador! :-) Jupp! Selv om det er _mye_ energi og arbeidslyst, så er de verdens beste :-) Også blir de litt roligere etter hvert :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men støvsugeren min står sånn ballete til inne i gangskapet..(og det er ikke mange andre steder jeg kan ha den..) Jeg vil ha en sånn dings som er tilgjengelig med en gang jeg har smulet på kjøkkenet. Kanskje luksusproblem, men dog..:-) Ja, det er innmari kjekt med en slik en! Jeg har ikke så mye behov for den pga meg selv, men jeg har en sambo som smuler noe innmari når han spiser knekkebrød i sofaen, pluss at jeg har 2 fugler som fjærer og bøsser en del da. 0 Siter
tiliti Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Men støvsugeren min står sånn ballete til inne i gangskapet..(og det er ikke mange andre steder jeg kan ha den..) Jeg vil ha en sånn dings som er tilgjengelig med en gang jeg har smulet på kjøkkenet. Kanskje luksusproblem, men dog..:-) Ja, jeg har jo min stående på kjøkkenet da, og her er ingen skap som passer den, og vi har ingen bod. Så da er det ganske enkelt å gripe til den for å støvsuge fjøla etc. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jupp! Selv om det er _mye_ energi og arbeidslyst, så er de verdens beste :-) Også blir de litt roligere etter hvert :-) Jeg har og lyst på labrador! En brun en! Traff på en slik en en gang og den var jo så fin!! Egentlig kunne jeg ha tenkt meg en mastiff eller noe slikt for de er jo så stilige, men de sikler så mye og min sambo er anti-sikkel og anti-slim. Da jeg var yngre hadde min familie en flatcoated retriever, og denne fungerte nøyaktig som en støvsuger, den spiste til og med egg som var falt ned på gulvet. Veldig praktisk! 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 "heter" *s* det var da en morsom feiltasting! Godt å høre at du ikke hater denne husholdningsartiklen!;-) Jeg hadde en dustbuster der vi bodde før, og etter at vi flyttet ble den aldri montert. Nå har det gått 8 år, og jeg synes faktisk en god gammeldags "lathans", dvs feiekost og brett med langt skaft, gjør susen! :-) 0 Siter
Gjest Mr Pimmel Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Neida, mener "årntlige" Labrador Retrievere ;-) De spiser ikke bare smuler, de spiser _alt_ ;-) Har ikke vært en smule på gulvet her siden vi fikk eldstehunden i hus! Men de ligger nok litt over en Black &Decker -både i innkjøpspris og utgifter til "vedlikehold"! De er søte når de går i oppvaskmaskinen og sleiker oppvasken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.