Gå til innhold

Smulesuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har og lyst på labrador! En brun en! Traff på en slik en en gang og den var jo så fin!!

Egentlig kunne jeg ha tenkt meg en mastiff eller noe slikt for de er jo så stilige, men de sikler så mye og min sambo er anti-sikkel og anti-slim. Da jeg var yngre hadde min familie en flatcoated retriever, og denne fungerte nøyaktig som en støvsuger, den spiste til og med egg som var falt ned på gulvet. Veldig praktisk!

Egg er noe av det beste hunden vår vet :-)

Skrevet

De er søte når de går i oppvaskmaskinen og sleiker oppvasken.

Synes du? :-)

Skrevet

Jeg har og lyst på labrador! En brun en! Traff på en slik en en gang og den var jo så fin!!

Egentlig kunne jeg ha tenkt meg en mastiff eller noe slikt for de er jo så stilige, men de sikler så mye og min sambo er anti-sikkel og anti-slim. Da jeg var yngre hadde min familie en flatcoated retriever, og denne fungerte nøyaktig som en støvsuger, den spiste til og med egg som var falt ned på gulvet. Veldig praktisk!

Som sagt, de er usannsynlig glade, ivrige og gemytlige! :-)

Har lyst på en brun en jeg og ;-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Egg er noe av det beste hunden vår vet :-)

Ja, vi pleide også å gi rått egg i maten til hunden av og til, og da gikk det ned på høykant.

Jeg bare synes det så så ekkelt ut at hunden sto å slafset i seg et knust egg på gulvet, men det syntes jo ikke hunden.. :)

Gjest Mr Pimmel
Skrevet

Synes du? :-)

Sitter og venter på at oppvasken skal komme, og nesten klemmer tunga i oppvaskmaskindøra når den lukkes.

Skrevet

Ja, vi pleide også å gi rått egg i maten til hunden av og til, og da gikk det ned på høykant.

Jeg bare synes det så så ekkelt ut at hunden sto å slafset i seg et knust egg på gulvet, men det syntes jo ikke hunden.. :)

Rått egg har jeg aldri prøvd å gi hunden, men kokt... hehe

Dvs. det var svigers som ga hunden det en gang de passet han, han hadde blitt SÅ ivrig når de spiste kokt egg, så da fikk han et når de hadde spist.

Skrevet

Sitter og venter på at oppvasken skal komme, og nesten klemmer tunga i oppvaskmaskindøra når den lukkes.

Hehe..er litt sånn her også :-) Skakker på hodet og gjør seg vakker for å slikke en melkeflekk fra i går *yæk*

Skrevet

Hva er det? Sånn liten håndstøvsuger?

".................................."

thuva1365380402
Skrevet

Jeg har en Black & Decker 4-8 V (kjøpt på Elkjøp). Fornøyd med den. Den står i sin lader på veggen på kjøkkenet, og er alltid klar til bruk. Jeg bruker den ganske mye, og har aldri opplevd at den har gått tom for strøm heller.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har en Black & Decker 4-8 V (kjøpt på Elkjøp). Fornøyd med den. Den står i sin lader på veggen på kjøkkenet, og er alltid klar til bruk. Jeg bruker den ganske mye, og har aldri opplevd at den har gått tom for strøm heller.

Får masse anbefalinger på black&decker, så da blir det den..

De hadde ikke på nærmeste el-sjappa, men jeg stikker til byen i morgen.

Tusen takk for tips!:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hva er det? Sånn liten håndstøvsuger?

".................................."

Jupp:-)

Skrevet

Jeg har en slik : http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_00002SRRvO73?ProductID=hR7D4QFWP3YAAAED55OtBDp3&CatalogCategoryID=r%2eHD4QFWAMwAAAEDk9%2etBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=ELECTROLUX%20ZB257X

Med veggfeste, så når jeg har brukt den, henger jeg den bare tilbake på kjøkkenveggen hvor den lader =)

GENIAL til ulltepper og, følger med en liten teppebanker som bare altså er helt genial!

Jeg er iallefall VELDIG fornøyd med den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...