Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Du er inne på noe der, men jeg vil gjerne bli med på vinkosen foran peisen da, selv om jeg drikker lite.

Fordelen med en sekk eller to bak og en på magen er jo at da er vekten godt fordelt så jeg ikke faller bakover.

Det er noe positivt i alt:-)

I tillegg fikk jeg lov av Freya å gå bak dere, jeg må i alle fall nyte utsikten så godt jeg kan. Er ikke det en av hensikten med å gå en fjelltur da?

Nå hadde jeg mere tenkt å gå etter deg, da. Med et tau. Men det blir bare i oppoverbakkene, lover ;-)

Skrevet

Nå hadde jeg mere tenkt å gå etter deg, da. Med et tau. Men det blir bare i oppoverbakkene, lover ;-)

Hmm, dette blir slitsomt.....for meg....men har du ikke begynt å trene ennå da?...hehe...der fikk du den.

Men jeg er vant til å gå i tau, har klatret litt for noen år siden:-)

mil1365380270
Skrevet

Hmm, dette blir slitsomt.....for meg....men har du ikke begynt å trene ennå da?...hehe...der fikk du den.

Men jeg er vant til å gå i tau, har klatret litt for noen år siden:-)

*snurt* Nei tenk, har ikke det! Bare meldt dårlig vær i sommer, så det var ikke noe vits i å strebe etter bikiniformen...*plystre*

Skrevet

*snurt* Nei tenk, har ikke det! Bare meldt dårlig vær i sommer, så det var ikke noe vits i å strebe etter bikiniformen...*plystre*

Hehe...men nå drar jeg og trener.....*strør salt*

mil1365380270
Skrevet

Hehe...men nå drar jeg og trener.....*strør salt*

Du skal trene, jeg skal snart spise! Ja, ja, forskjell på folk ;-)

Skrevet

Du skal trene, jeg skal snart spise! Ja, ja, forskjell på folk ;-)

Spørs hvem av oss som har best samvittighet etterpå:-)

mil1365380270
Skrevet

Spørs hvem av oss som har best samvittighet etterpå:-)

Er vel ikke noe å lure på. Men sparer saltet til lapskausen, da trenger jeg i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet for å ha sløst. Eller skal jeg bruke det på randen av en margharita, tro.... ;-)

Skrevet

Ja jeg vil det, da har jeg jo den beste utsikten:-)

*fnis*

Jaja, dream on. :)

Skrevet

*fnis*

Jaja, dream on. :)

Hehe, drømmer er halve livet vet du:-)

Skrevet

Hehe, drømmer er halve livet vet du:-)

Hihi... :)

Håper det blir noen fjellturer i sommer da... Evt. først håper jeg at det blir sommer. ;)

Skrevet

Hihi... :)

Håper det blir noen fjellturer i sommer da... Evt. først håper jeg at det blir sommer. ;)

Jeg prøver å få med meg en fjelltur eller to i løpet av sommeren, det er balsman for sjela.

Men som du sier, det må bli sommer først, det er jo dritkaldt jo.

Skrevet

Jeg prøver å få med meg en fjelltur eller to i løpet av sommeren, det er balsman for sjela.

Men som du sier, det må bli sommer først, det er jo dritkaldt jo.

Pyse. Tenk på fordelene: Ingen mygg!

Skrevet

Pyse. Tenk på fordelene: Ingen mygg!

Det er sant:-) Som jeg sa til en kollega i dag. Det er veldig fint å kjøre mc nå, det finnes ikke et insekt. Det er mulig å kjøre med visiret på hjelmen oppe uten å fullt av småkryp i øynene eller en voldsom kollisjon med ei humle på størrelsen med et bombefly.

Men jeg er litt usikker på hva som er best, litt sol og varme eller insekter.

Fordelen er også at man ikke får myggstikk på en naken rumpe:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...