mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du er inne på noe der, men jeg vil gjerne bli med på vinkosen foran peisen da, selv om jeg drikker lite. Fordelen med en sekk eller to bak og en på magen er jo at da er vekten godt fordelt så jeg ikke faller bakover. Det er noe positivt i alt:-) I tillegg fikk jeg lov av Freya å gå bak dere, jeg må i alle fall nyte utsikten så godt jeg kan. Er ikke det en av hensikten med å gå en fjelltur da? Nå hadde jeg mere tenkt å gå etter deg, da. Med et tau. Men det blir bare i oppoverbakkene, lover ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nå hadde jeg mere tenkt å gå etter deg, da. Med et tau. Men det blir bare i oppoverbakkene, lover ;-) Hmm, dette blir slitsomt.....for meg....men har du ikke begynt å trene ennå da?...hehe...der fikk du den. Men jeg er vant til å gå i tau, har klatret litt for noen år siden:-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hmm, dette blir slitsomt.....for meg....men har du ikke begynt å trene ennå da?...hehe...der fikk du den. Men jeg er vant til å gå i tau, har klatret litt for noen år siden:-) *snurt* Nei tenk, har ikke det! Bare meldt dårlig vær i sommer, så det var ikke noe vits i å strebe etter bikiniformen...*plystre* 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 *snurt* Nei tenk, har ikke det! Bare meldt dårlig vær i sommer, så det var ikke noe vits i å strebe etter bikiniformen...*plystre* Hehe...men nå drar jeg og trener.....*strør salt* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hehe...men nå drar jeg og trener.....*strør salt* Du skal trene, jeg skal snart spise! Ja, ja, forskjell på folk ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Du skal trene, jeg skal snart spise! Ja, ja, forskjell på folk ;-) Spørs hvem av oss som har best samvittighet etterpå:-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Spørs hvem av oss som har best samvittighet etterpå:-) Er vel ikke noe å lure på. Men sparer saltet til lapskausen, da trenger jeg i hvert fall ikke ha dårlig samvittighet for å ha sløst. Eller skal jeg bruke det på randen av en margharita, tro.... ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Ja jeg vil det, da har jeg jo den beste utsikten:-) *fnis* Jaja, dream on. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 *fnis* Jaja, dream on. Hehe, drømmer er halve livet vet du:-) 0 Siter
Freya Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Hehe, drømmer er halve livet vet du:-) Hihi... Håper det blir noen fjellturer i sommer da... Evt. først håper jeg at det blir sommer. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hihi... Håper det blir noen fjellturer i sommer da... Evt. først håper jeg at det blir sommer. Jeg prøver å få med meg en fjelltur eller to i løpet av sommeren, det er balsman for sjela. Men som du sier, det må bli sommer først, det er jo dritkaldt jo. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg prøver å få med meg en fjelltur eller to i løpet av sommeren, det er balsman for sjela. Men som du sier, det må bli sommer først, det er jo dritkaldt jo. Pyse. Tenk på fordelene: Ingen mygg! 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Pyse. Tenk på fordelene: Ingen mygg! Det er sant:-) Som jeg sa til en kollega i dag. Det er veldig fint å kjøre mc nå, det finnes ikke et insekt. Det er mulig å kjøre med visiret på hjelmen oppe uten å fullt av småkryp i øynene eller en voldsom kollisjon med ei humle på størrelsen med et bombefly. Men jeg er litt usikker på hva som er best, litt sol og varme eller insekter. Fordelen er også at man ikke får myggstikk på en naken rumpe:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.