Gjest togli Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bare om du kan anbefale ett som ikke lukter! Ser du allerede har fått svar :-) Selv merker jeg ikke lukta, eller rettere sagt duften ;-) Kanskje fordi jeg bruker såpass lite? 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ser du allerede har fått svar :-) Selv merker jeg ikke lukta, eller rettere sagt duften ;-) Kanskje fordi jeg bruker såpass lite? Kanskje det, eller så er jeg overfølsom. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hm, selv når jeg har blandet den 2-3 ganger lukter den fremdeles så sterkt at jeg blir kvalm av å lukte på tøyet. Er dere parfymeskyllemiddelbrukere klar over at dere går rundt å lukter skyllemiddel? Og det passer slett ikke alltid bra sammen med parfymen. hihi. Enig! Jeg bruker "Comfort Sensitive", blant annet fordi det ikke lukter så sterkt. 0 Siter
tiliti Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ser du allerede har fått svar :-) Selv merker jeg ikke lukta, eller rettere sagt duften ;-) Kanskje fordi jeg bruker såpass lite? Bruker halv dosering eller mindre jeg, men synes fremdeles det direkte stinker. Er som en bil med 20 wonderbaum. Kanskje bare fordi jeg ikke er vant med det, men ler når jeg er ute blant folk .. går forbi dem og kan lukte hvilket skyllemiddel de bruker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Bruker halv dosering eller mindre jeg, men synes fremdeles det direkte stinker. Er som en bil med 20 wonderbaum. Kanskje bare fordi jeg ikke er vant med det, men ler når jeg er ute blant folk .. går forbi dem og kan lukte hvilket skyllemiddel de bruker. Kjære vene, du må ha bedre luktesans enn mora mi! ;-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 *ha ha* Nei, jeg trodde ikke at det var deg! ;-) Mente at jeg var påvirket av reklamen! "ekkelt mykt" synes jeg høres ut som en selvmotsigelse, men når det gjelder lukt så kunne jeg ikke kjenne noen særlig forskjell med de arkene jeg brukte. Tror jeg brukte 2 stk fra pakka, bare for å gi det en sjanse liksom, og resten ligger vel slengt baki et skap på vaskerommet! ;-) "Ekkelt" mykt er når håndklærne ikke trekker til seg vann, og klærne er så fulle av silikon at de er dvaske. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 "Ekkelt" mykt er når håndklærne ikke trekker til seg vann, og klærne er så fulle av silikon at de er dvaske. Ok, he he, trodde du nærmest menet at "ekkelt mykt" var "for mykt", og det hadde jo vært litt rart. Men jeg er enig i at det du beskriver høres ekkelt ut, ja! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hm, selv når jeg har blandet den 2-3 ganger lukter den fremdeles så sterkt at jeg blir kvalm av å lukte på tøyet. Er dere parfymeskyllemiddelbrukere klar over at dere går rundt å lukter skyllemiddel? Og det passer slett ikke alltid bra sammen med parfymen. hihi. Hehe, enig.. Skyllemiddel med parfyme stinker! Kan tenke meg at råbarka rånere lukter akkurat det samme som skyllemiddel-menneskene Takk og lov for parfymeri. Skal jammen teste ut Blenda sin, siden mange sier den er bedre enn Neutrogena. (Ps, jeg bruker bare skyllemiddel når jeg vasker klær som blir veldig krøllete eller statiske). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.