Gå til innhold

Mmmmmmm

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Bare om du kan anbefale ett som ikke lukter! :)

Ser du allerede har fått svar :-)

Selv merker jeg ikke lukta, eller rettere sagt duften ;-) Kanskje fordi jeg bruker såpass lite?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

10

• Dorthe

9

• tiliti

5

• Prozak

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Selv merker jeg ikke lukta, eller rettere sagt duften ;-) Kanskje fordi jeg bruker såpass lite?

:) Kanskje det, eller så er jeg overfølsom.

Gjest Elextra
Skrevet

Hm, selv når jeg har blandet den 2-3 ganger lukter den fremdeles så sterkt at jeg blir kvalm av å lukte på tøyet.

Er dere parfymeskyllemiddelbrukere klar over at dere går rundt å lukter skyllemiddel? Og det passer slett ikke alltid bra sammen med parfymen. hihi.

Enig!

Jeg bruker "Comfort Sensitive", blant annet fordi det ikke lukter så sterkt.

Skrevet

Bruker halv dosering eller mindre jeg, men synes fremdeles det direkte stinker. Er som en bil med 20 wonderbaum.

Kanskje bare fordi jeg ikke er vant med det, men ler når jeg er ute blant folk .. går forbi dem og kan lukte hvilket skyllemiddel de bruker.

Gjest togli
Skrevet

Bruker halv dosering eller mindre jeg, men synes fremdeles det direkte stinker. Er som en bil med 20 wonderbaum.

Kanskje bare fordi jeg ikke er vant med det, men ler når jeg er ute blant folk .. går forbi dem og kan lukte hvilket skyllemiddel de bruker.

Kjære vene, du må ha bedre luktesans enn mora mi!

;-)

mil1365380270
Skrevet

*ha ha* Nei, jeg trodde ikke at det var deg! ;-) Mente at jeg var påvirket av reklamen!

"ekkelt mykt" synes jeg høres ut som en selvmotsigelse, men når det gjelder lukt så kunne jeg ikke kjenne noen særlig forskjell med de arkene jeg brukte.

Tror jeg brukte 2 stk fra pakka, bare for å gi det en sjanse liksom, og resten ligger vel slengt baki et skap på vaskerommet! ;-)

"Ekkelt" mykt er når håndklærne ikke trekker til seg vann, og klærne er så fulle av silikon at de er dvaske.

Skrevet

"Ekkelt" mykt er når håndklærne ikke trekker til seg vann, og klærne er så fulle av silikon at de er dvaske.

Ok, he he, trodde du nærmest menet at "ekkelt mykt" var "for mykt", og det hadde jo vært litt rart.

Men jeg er enig i at det du beskriver høres ekkelt ut, ja!

Gjest papirtiger
Skrevet

Hm, selv når jeg har blandet den 2-3 ganger lukter den fremdeles så sterkt at jeg blir kvalm av å lukte på tøyet.

Er dere parfymeskyllemiddelbrukere klar over at dere går rundt å lukter skyllemiddel? Og det passer slett ikke alltid bra sammen med parfymen. hihi.

Hehe, enig.. Skyllemiddel med parfyme stinker! Kan tenke meg at råbarka rånere lukter akkurat det samme som skyllemiddel-menneskene ;)

Takk og lov for parfymeri. Skal jammen teste ut Blenda sin, siden mange sier den er bedre enn Neutrogena. (Ps, jeg bruker bare skyllemiddel når jeg vasker klær som blir veldig krøllete eller statiske).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...