Gjest Vinteren Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvordan vil dere klassifisere sangen "It`s My Life" av Jon Bon Jovi? Rock? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Puddelrock :-) Altså - rock. Mye forskjellig musikk blir klassifisert som "rock" - det er vel en sjanger som er enormt stor fordi mesteparten av den moderne musikken stammer mer eller mindre fra "rocken". ".................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Puddelrock :-) Altså - rock. Mye forskjellig musikk blir klassifisert som "rock" - det er vel en sjanger som er enormt stor fordi mesteparten av den moderne musikken stammer mer eller mindre fra "rocken". ".................................." Enig i klassifiseringen. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Enig i klassifiseringen. Mange legger en utelukkende negativ mening i "puddelrock" - jeg mener det egentlig bare som en beskrivelse :-) ".................................." 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Mange legger en utelukkende negativ mening i "puddelrock" - jeg mener det egentlig bare som en beskrivelse :-) ".................................." Og jeg legger utelukkende negative ting i det. Jeg har bare aldri klart å like pudler. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Og jeg legger utelukkende negative ting i det. Jeg har bare aldri klart å like pudler. Ikke engang en sånn liten skjønnhet? *S* http://home13.inet.tele.dk/bodilkim/Image6.gif 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ikke engang en sånn liten skjønnhet? *S* http://home13.inet.tele.dk/bodilkim/Image6.gif Ja, ja, søt er den. Jeg sparker ikke etter dem, altså, verken rockere eller hunder. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Ja, ja, søt er den. Jeg sparker ikke etter dem, altså, verken rockere eller hunder. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.