Sofline Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har av ingredienser: Tomatpure Hakkede tomater Agurk Tomater Paprika Løk Hvitløk Laks Kyllingfileter Koteletter Ris Kjøttdeig Makaroni Annanas Fersken Egg Frisk persille og gressløk De fleste slags krydder Kremfløte Frosne gulrøtter, mais, erter og brokkoli. Og: alt som skal til for å bake Noen tips? Jeg er helt blank i dag. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg hadde stekt meg to koteletter sammen med paprikaen, løk og hvitløken og så hellt over de hakkede tomatene når det var ferdigstekt og latt det surre. Og kokt brokkoli ved siden av. He he, nesten de samme som jeg driver på med nå. 0 Siter
Sofline Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg hadde stekt meg to koteletter sammen med paprikaen, løk og hvitløken og så hellt over de hakkede tomatene når det var ferdigstekt og latt det surre. Og kokt brokkoli ved siden av. He he, nesten de samme som jeg driver på med nå. Takk for tips, det høres godt ut.. :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Så ikke om du hadde poteter, men du kan bruke pasta eller ris. Damp laksen og server gulrøtter kokt i kremfløte til?! Nam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.