Gå til innhold

Halv pris ved utgått holdbarhetsdato?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da sier man fra til ledelsen, eller velger en annen butikk.

Når sjefen i butikken ikke bryr seg da?

Skrevet

Når sjefen i butikken ikke bryr seg da?

Spar-ledelsen sentralt for hele landet, de har jo et eller annet kontor et sted.

Skrevet

Spar-ledelsen sentralt for hele landet, de har jo et eller annet kontor et sted.

Jeg skal jammen ringe, her er de blitt helt gærne etter at det ble ny sjef. Pinseaften var det kun kyllingpølser i butikken og det hadde det vært i flere dager.

Gjest spar så du har
Skrevet

og her betaler vi full pris på varer som har gått ut for en måned siden. Spar er en drittbutikk, ikke kjøtt annet enn kylling, aldri lapper på hvor mye varene koster, ingen vet hva som er på tilbud og tilbudsvarene kommer aldri før på fredag selv om de er avertert på tirsdag.

Er det nå man ringer ledelsen :o)

Nå er ikke jeg noen tilhenger av Spar, bare så det er sagt. Handler kun her fordi det er to min, å gå til nærbutikken.

Prisene er jevnt over dyre, men betjeninga er grei og alt er i orden når det gjelder prismerking osv. Og tilbudsvarene kommer til den tiden de skal.

Skrevet

Nå er ikke jeg noen tilhenger av Spar, bare så det er sagt. Handler kun her fordi det er to min, å gå til nærbutikken.

Prisene er jevnt over dyre, men betjeninga er grei og alt er i orden når det gjelder prismerking osv. Og tilbudsvarene kommer til den tiden de skal.

Det er det som er her også, det er den nærmeste butikken. Jeg må ta bilen til neste og det er kjedelig og mye pes i forhold til nærbutikken.

Gjest Calóni
Skrevet

ICA tar full pris selv 1/2 år over dato (brus). Nice.

"den er utgått"

"ja, jeg ser det; det blir 12 kroner"

"veldig utgått"

"ja"

Hihi, ICA Maxi er med andre ord strøket fra listen ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...