Kyle-Katarn Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei! helt siden jeg gikk på ungdomsskolen har jeg hatt lyst til å ta dykkesertifikatet ,men da jeg ble 16år begynnte jeg å få lammelser i venstre del av kroppen (ansikt arm og noe av beinet) Jeg gikk til legen og etter en MR scan fant jeg ut at jeg hadde en Cavernøs Malformasjon i hodet (medfødt) Denne Malformasjonen gjør at blod lekker ut til omringende hjernevev og skaper disse lammelsene jeg har hatt.. så sommeren 2004 gikk det fra å være bare tap av følelse til et anfall pga en stor hjerneblødning. Jeg ble operert 2 måneder senere. Og etter dette har jeg "offisielt" hatt epilepsi. Men det jeg lurer på er om jeg kan ta dykkersertifikatet når/hvis jeg blir kvitt epilepsien siden den har blitt fororsaket av denne malformasjonen som nå er fjernet.. alle svar taes med takk.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/186339-epilepsi-vs-dykking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.