Gå til innhold

Epilepsi vs Dykking

Anbefalte innlegg

Kyle-Katarn

Hei!

helt siden jeg gikk på ungdomsskolen har jeg hatt lyst til å ta dykkesertifikatet ,men da jeg ble 16år begynnte jeg å få lammelser i venstre del av kroppen (ansikt arm og noe av beinet) Jeg gikk til legen og etter en MR scan fant jeg ut at jeg hadde en Cavernøs Malformasjon i hodet (medfødt) Denne Malformasjonen gjør at blod lekker ut til omringende hjernevev og skaper disse lammelsene jeg har hatt.. så sommeren 2004 gikk det fra å være bare tap av følelse til et anfall pga en stor hjerneblødning. Jeg ble operert 2 måneder senere. Og etter dette har jeg "offisielt" hatt epilepsi. Men det jeg lurer på er om jeg kan ta dykkersertifikatet når/hvis jeg blir kvitt epilepsien siden den har blitt fororsaket av denne malformasjonen som nå er fjernet..

alle svar taes med takk..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/186339-epilepsi-vs-dykking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...