Gjest Snart eksamen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har en viktig eksamen på fredag, men jeg har blitt dårlig. Jeg har utrolig vondt i hode og det sitte fremme i tinningene og mot pannen. I tillegg er jeg svimmel og kvalm. Ikke får jeg i meg noe mat og jorden går rundt for meg. Å se på f.eks tv skjerm eller dataskjerm gjør utrolig vondt i øynene. Ibux og paracet hjelper ikke i det hele tatt. Jeg får heller ikke til å lese til eksammen for jeg får ikke konsentrert meg og det gjør vondt. Ikke har jeg feber og jeg er ikke snørrete eller vondt i halsen. Jeg synst liksom symtomene mine ikke passer med noe, så derfor drøyer jeg med å stikke til legen. Er litt redd han tror jeg er hypokonder eller noe. Har dere noen gode tips til hvordan jeg kan klare å få lest til eksamenen. Det spøker veldig for den nå viss jeg må sløse bort en dag til :/ 0 Siter
Gjest mij Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gå til legen. Da får du muligens svar på om det er noe fysisk som feiler deg, eller om det er eksamensnervene som har tatt overhånd. Er du syk så får du vel en sykmelding slik at eksamenen din blir utsatt? 0 Siter
Gjest Snart eksamen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Gå til legen. Da får du muligens svar på om det er noe fysisk som feiler deg, eller om det er eksamensnervene som har tatt overhånd. Er du syk så får du vel en sykmelding slik at eksamenen din blir utsatt? Det er nettopp det som er problemet. Jeg har ikke eksamensnerver og har aldri hatt det. Jeg tar eksamener ganske rolig. Problemet er at jeg er redd legen tror det er noe psykisk, så derfor vil jeg helst unngå å dra dit. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er nettopp det som er problemet. Jeg har ikke eksamensnerver og har aldri hatt det. Jeg tar eksamener ganske rolig. Problemet er at jeg er redd legen tror det er noe psykisk, så derfor vil jeg helst unngå å dra dit. ?? Ok, jeg må ærlig si at jeg ikke forstår problemet - Enten er du syk, og da går du til legen. Eller så er du frisk - og leser til eksamen. Men du sier jo selv at du ikke er frisk, så hvorfor må du spørre her om hva du skal gjøre for ikke å kaste bort enda en dag med å lure på hva legen ville tro om deg..?? 0 Siter
Elis31 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Kanskje du har fått noe svimmelhetsgreier og det er jo ikke psykisk. 0 Siter
ariadne Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er nettopp det som er problemet. Jeg har ikke eksamensnerver og har aldri hatt det. Jeg tar eksamener ganske rolig. Problemet er at jeg er redd legen tror det er noe psykisk, så derfor vil jeg helst unngå å dra dit. Du må faktisk gå til legen likevel. 0 Siter
Gjest lizzt Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Høres absolutt ut som et migreneanfall. Slike kan vare i flere dager, og typisk kjennetegn er at det er vondt å se på lyset (dataskjerm f.eks.). Du må til lege og få 1) Kvalmestillende 2) Skikkelig smertestillende Så må du hvile. Om du ikke har hatt migrene før, er det noe som kan utløses av f.eks. stress, som i forbindelse med eksamen. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Eksamensnerver eller stressmigrene kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.