Gå til innhold

deppa


Gjest dikzz

Anbefalte innlegg

Gjest dikzz

hei hei... jeg sliter... har msitet fire kompiser på under ett år... han første som døde han døde av ett virus som gikk resten har tatt livet sitt.. nå har ikke jeg det så lett.. det føles som om jeg sitter i en stor svart bobble som ikke vill vekk.. det eneste jeg vill er å dø.. er dette normalt ? jeg skjærer meg opp.. måtte sy fem sting tre steder på armen min.. er det noe galt med meg ? hvorfor skjer dette meg ? er det noen andre som har det sånn som meg ? hva burde jeg gjøre ? jeg hater meg selv over alt annet på denne jord.. kan ikke fordra meg selv.. hva er det som skjer.. ? er det noe som kan hjelpe meg.. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...