Gå til innhold

Elisabeth Granneman

Anbefalte innlegg

Gjest Trude Tr.
Skrevet

Kan noen her hjelpe meg? Jeg lurer på om noen her husker programmet hvor E. Granneman lå på en sofa? Husker noen hva programmet het???? Kommer ikke på det, og det er såååååå irriterende!

Skrevet

Robert Aschberg var programleder. Kanskje du kan gjøre et søk på han?

Husker ikke hva programmet het.

Skrevet

Robert Aschberg var programleder. Kanskje du kan gjøre et søk på han?

Husker ikke hva programmet het.

Det må du huske for du er den med klisterhjernen her ;o)

Var det på tv3?

Skrevet

Det må du huske for du er den med klisterhjernen her ;o)

Var det på tv3?

*he he* Men ikke så verst at jeg husker såpass som dette når jeg ikke brukte å se programmet en gang! :-)

Tror det var TV3, ja.

Husker jeg leste et intervju med Granneman i en avis, der reporteren var med henne på det ukentlige flyet over til Stockholm, for å lage show.

Granneman snakket temmelig foraktelig om det å leve et langt men kjedelig liv, kontra det å leve "hardere" og kortere. Det var bedre å leve fullt og helt, om enn kortere, mente hun.

Men ut fra omtalen i avisen kunne man virkelig lure hva som var så flott med hennes liv: Ombord i flyet maste hun nesten vettet av flyvertinnene for å få stadig mye glass isvann (hun hadde slik en halsbrann), hun tente på den ene sigaretten med den andre (hun røykte 60-70 om dagen), og ved ankomst Arlanda ble hun møtt av en flyvertinne med RULLESTOL, fordi Grannis mente det var for slitsomt/vondt å gå selv....

Jammen sa jeg bra liv! ;-)

Jeg tenkte selvsagt da jeg leste artikkelen at hun nok ikke hadde lenge igjen å leve, og det viste seg å være en korrekt antagelse.

Skrevet

*he he* Men ikke så verst at jeg husker såpass som dette når jeg ikke brukte å se programmet en gang! :-)

Tror det var TV3, ja.

Husker jeg leste et intervju med Granneman i en avis, der reporteren var med henne på det ukentlige flyet over til Stockholm, for å lage show.

Granneman snakket temmelig foraktelig om det å leve et langt men kjedelig liv, kontra det å leve "hardere" og kortere. Det var bedre å leve fullt og helt, om enn kortere, mente hun.

Men ut fra omtalen i avisen kunne man virkelig lure hva som var så flott med hennes liv: Ombord i flyet maste hun nesten vettet av flyvertinnene for å få stadig mye glass isvann (hun hadde slik en halsbrann), hun tente på den ene sigaretten med den andre (hun røykte 60-70 om dagen), og ved ankomst Arlanda ble hun møtt av en flyvertinne med RULLESTOL, fordi Grannis mente det var for slitsomt/vondt å gå selv....

Jeg tenkte selvsagt da jeg leste artikkelen at hun nok ikke hadde lenge igjen å leve, og det viste seg å være en korrekt antagelse.

Jeg husker også det interjuvet. Men egentlig tror jeg hun på det tidspunktet var veldig dårlig så det var vel et forsvar for å leve så usunt som hun gjorde.

Skrevet

Tror det var TV3, ja.

Hun var rimelig sjuk på den tiden, da - i tillegg til at hun ikke akkurat var noen "friskus".

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...