Gjest hårfin Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har hatt kort hår i mange år nå, men begynner nå å få litt lengde på det. Med det kommer også ønsket om å sette det opp med spenner og slikt. Men det jeg har sett av hårpynt er jo mest beregnet på barn/unge, og ikke så mye på voksne kvinner på snart 40. Hvor finnes det ålreit hårpynt å få kjøpt for oss voksne? 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 På Glitter har de også litt diskrete ting - men jeg syns vel at spenner og hårstrikker er penest på de under 40 også jeg da.... 0 Siter
Gjest hårfin Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 På Glitter har de også litt diskrete ting - men jeg syns vel at spenner og hårstrikker er penest på de under 40 også jeg da.... Nåja, jeg har jo ikke nådd 40 ennå da... har litt igjen. :-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har forskjellige "klyper", små og litt større. Svarte, brune, og med farger. Bruker mange, og tar gjerne hensyn til klærne jeg har på i forhold til fargene. Får masse positive kommentarer på det oppsatte håret. 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nåja, jeg har jo ikke nådd 40 ennå da... har litt igjen. :-) Du kan jo se på hennes om de har noe? Jeg er ikke helt enig med flisa.... Klart voksne damer også kan bruke hårspenner! 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 På Glitter har de også litt diskrete ting - men jeg syns vel at spenner og hårstrikker er penest på de under 40 også jeg da.... Tull og tøys! :-) Det er da veldig mange 40+ som er flotte med oppsatt hår! Det er da forskjell på å "sette opp håret" og det å ha jentete spenner plassert histen og pisten. *S* Jeg har funnt flere på Hennes & Mauritz som jeg absolut tikke synes er "for" ungdommelige. Men så er ikke jeg førti ennå heller, he he! 0 Siter
Atene Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Tull og tøys! :-) Det er da veldig mange 40+ som er flotte med oppsatt hår! Det er da forskjell på å "sette opp håret" og det å ha jentete spenner plassert histen og pisten. *S* Jeg har funnt flere på Hennes & Mauritz som jeg absolut tikke synes er "for" ungdommelige. Men så er ikke jeg førti ennå heller, he he! Men det er jeg, og jeg finner fortsatt mye brukbart på H&M. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Men det er jeg, og jeg finner fortsatt mye brukbart på H&M. Godt å høre! *S* Jeg er forresten usikker på om jeg bør slutte med å understreke at jeg ikke er 40 ennå, slik at det ikke blir så synlig når det om ikke så altfor lenge ikke kan gjentas mer, eller synes du at jeg bare bør utnytte dette til fulle så lenge jeg har muligheten? *he he* 0 Siter
Atene Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Godt å høre! *S* Jeg er forresten usikker på om jeg bør slutte med å understreke at jeg ikke er 40 ennå, slik at det ikke blir så synlig når det om ikke så altfor lenge ikke kan gjentas mer, eller synes du at jeg bare bør utnytte dette til fulle så lenge jeg har muligheten? *he he* Utnytt det mens du kan, du. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Utnytt det mens du kan, du. Hi hi, jeg er egentlig ikke så stresset for dette med alder, bare for å ha sagt det! ;-) Jeg har venninner som nesten fikk panikk over å bli 25!! Hittil har ingen alder som sådan vært problematisk for meg, selv om man jo kan ha enkelte innvendinger mot det som alderen bringer med seg! ;-) 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 På Glitter har de også litt diskrete ting - men jeg syns vel at spenner og hårstrikker er penest på de under 40 også jeg da.... Flisa dhahhh.. Penest på de under 40 Skikkelig flott kan være det vel, godt voksne damer med flott oppsatt hår. Duuuuu........ (er under 40 selv, bare så det er sagt) 0 Siter
Freya Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hi hi, jeg er egentlig ikke så stresset for dette med alder, bare for å ha sagt det! ;-) Jeg har venninner som nesten fikk panikk over å bli 25!! Hittil har ingen alder som sådan vært problematisk for meg, selv om man jo kan ha enkelte innvendinger mot det som alderen bringer med seg! ;-) Jeg fikk 25-års-panikken. Om 2 mnd blir jeg 27... 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg fikk 25-års-panikken. Om 2 mnd blir jeg 27... Bare vent til om 8 mnd, for da er du nærmere 30 enn 25!!! *ondskapsfull latter* ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Bare vent til om 8 mnd, for da er du nærmere 30 enn 25!!! *ondskapsfull latter* ;-) *hulk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.