Gjest husvert for kortere perioder Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Har hatt ei ung jente boende hos meg i tre perioder, alle gangene kun noen dager mens hun tar eksamener. Jeg har sagt at jeg vil ha maks 100 kr for døgnet. Hun har begge gangene betalt 200 kr døgnet og det blir hun garantert til å gjøre i morgen også. Har prøvd å nekte å ta imot så mye, synes det er for galt å få så mye kun for et rom.men det gikk ikke. Hva ville dere tenkt om saken, noen som har vært i lignende situasjoner 0 Siter
Gjest nynneli Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvis du ikke ønsker mer enn 100, kan du jo f.eks kjøpe en "eksamensgave" til henne? Men hvis hun vil betale 200, så vile jeg laget noen stor greie av det. Hun syns vel du fotjener det da..... 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Det er jo ikke så mye du kan gjøre hvis hun _vil_ betale 200,-. Du kan jo ikke true henne til å betale bare 100,- :-) "..................................." 0 Siter
Gjest sol og regn Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg hadde sagt tusen takk jeg. Det er uansett mye dyrere for denne jenta og måtte ta inn på et offentlig sted. 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvis hun insisterer (og ikke har dårlig råd) ville jeg tatt imot pengene,selv om det høres mye ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.