Gjest dina2 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Lindex fant ingen hverken der, cubus, hm eller kappal. Eller de jeg fant var veldig små i 75 d, da må jeg opp en størrelse og da blir det iallefall umulig 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg kjøpte min bikini i 75D på KapAhl i fjor! Utrolig nok. 0 Siter
Gjest minimini Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 fant ingen hverken der, cubus, hm eller kappal. Eller de jeg fant var veldig små i 75 d, da må jeg opp en størrelse og da blir det iallefall umulig jeg bruker å kjøpe 80 c eller 80 d istedet. da blir cupen større og. og er ikke såå stor forskjell på snora rundt 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 jeg bruker å kjøpe 80 c eller 80 d istedet. da blir cupen større og. og er ikke såå stor forskjell på snora rundt Blir for store for meg rundt, bruker den alltid på det innertse hakket på 75 0 Siter
lurulf Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Blir for store for meg rundt, bruker den alltid på det innertse hakket på 75 I så fall kan du jo bare ta fram nål og tråd og gjøre BH-en kortere ved spenna. Det gjør jeg når BH-en begynner å bli for vid etter for mange vask, så varer den litt til 0 Siter
Gjest sy den inn Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 I store undertøysforretninger (Steen og Strøm, Ebbesen og Jensen osv i Oslo sentrum) har de mye. Men jeg synes ofte det er lettest å få pen og stor nok cup, i 80-str. Det er tre sting som skal til, for å kutte inn snoren bak de nødvendige cm. Da har du et utrolig mye større utvalg, også i kjedebutikkene. Da sitter den pent, og det tar to minutter, selv for en som meg som ikke kan sy. Ta med en sikkerhetsnål når du prøver, så får du prøvd uten hjelp i prøverommet. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 I store undertøysforretninger (Steen og Strøm, Ebbesen og Jensen osv i Oslo sentrum) har de mye. Men jeg synes ofte det er lettest å få pen og stor nok cup, i 80-str. Det er tre sting som skal til, for å kutte inn snoren bak de nødvendige cm. Da har du et utrolig mye større utvalg, også i kjedebutikkene. Da sitter den pent, og det tar to minutter, selv for en som meg som ikke kan sy. Ta med en sikkerhetsnål når du prøver, så får du prøvd uten hjelp i prøverommet. takk for tips, skal prøve det ut:) kanskje det blir en fin bikini på meg i år alilavel:) 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Marks&Spencer... Underbart på Steen&Strøm. Eller kjøp 80D og sy den inn bak selv. Jeg har prøvd alle tre variantene :-) 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Marks&Spencer... Underbart på Steen&Strøm. Eller kjøp 80D og sy den inn bak selv. Jeg har prøvd alle tre variantene :-) Ikke alle som bor ioslo:) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 På Lindex, hvis det ikke er utsolgt da.. 0 Siter
annegunn Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ikke alle som bor ioslo:) Nei, og slett ikke i Storbritannia. Men noen reiser både hit og dit en gang i mellom .-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.