Gå til innhold

bikini i størrelse 75 d eller dd

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Lindex

fant ingen hverken der, cubus, hm eller kappal. Eller de jeg fant var veldig små i 75 d, da må jeg opp en størrelse og da blir det iallefall umulig

Skrevet

Jeg kjøpte min bikini i 75D på KapAhl i fjor! Utrolig nok.

Gjest minimini
Skrevet

fant ingen hverken der, cubus, hm eller kappal. Eller de jeg fant var veldig små i 75 d, da må jeg opp en størrelse og da blir det iallefall umulig

jeg bruker å kjøpe 80 c eller 80 d istedet. da blir cupen større og. og er ikke såå stor forskjell på snora rundt

Gjest dina2
Skrevet

jeg bruker å kjøpe 80 c eller 80 d istedet. da blir cupen større og. og er ikke såå stor forskjell på snora rundt

Blir for store for meg rundt, bruker den alltid på det innertse hakket på 75

Skrevet

Blir for store for meg rundt, bruker den alltid på det innertse hakket på 75

I så fall kan du jo bare ta fram nål og tråd og gjøre BH-en kortere ved spenna. Det gjør jeg når BH-en begynner å bli for vid etter for mange vask, så varer den litt til :)

Gjest sy den inn
Skrevet

I store undertøysforretninger (Steen og Strøm, Ebbesen og Jensen osv i Oslo sentrum) har de mye.

Men jeg synes ofte det er lettest å få pen og stor nok cup, i 80-str. Det er tre sting som skal til, for å kutte inn snoren bak de nødvendige cm. Da har du et utrolig mye større utvalg, også i kjedebutikkene.

Da sitter den pent, og det tar to minutter, selv for en som meg som ikke kan sy.

Ta med en sikkerhetsnål når du prøver, så får du prøvd uten hjelp i prøverommet.

Gjest dina2
Skrevet

I store undertøysforretninger (Steen og Strøm, Ebbesen og Jensen osv i Oslo sentrum) har de mye.

Men jeg synes ofte det er lettest å få pen og stor nok cup, i 80-str. Det er tre sting som skal til, for å kutte inn snoren bak de nødvendige cm. Da har du et utrolig mye større utvalg, også i kjedebutikkene.

Da sitter den pent, og det tar to minutter, selv for en som meg som ikke kan sy.

Ta med en sikkerhetsnål når du prøver, så får du prøvd uten hjelp i prøverommet.

takk for tips, skal prøve det ut:) kanskje det blir en fin bikini på meg i år alilavel:)

Skrevet

Marks&Spencer...

Underbart på Steen&Strøm.

Eller kjøp 80D og sy den inn bak selv.

Jeg har prøvd alle tre variantene :-)

Gjest dina2
Skrevet

Marks&Spencer...

Underbart på Steen&Strøm.

Eller kjøp 80D og sy den inn bak selv.

Jeg har prøvd alle tre variantene :-)

Ikke alle som bor ioslo:)

Skrevet

På Lindex, hvis det ikke er utsolgt da..

Skrevet

Ikke alle som bor ioslo:)

Nei, og slett ikke i Storbritannia. Men noen reiser både hit og dit en gang i mellom .-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...