Gjest shit happens Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 I morges da jeg slo på pc'en var formatet på absolutt alt forandret! Logg-inn bildet mitt var mye mindre, ikonene på skrivebordet og all skrift på internet mye,mye mindre. Hva kan ha skjedd og hvordan fikser jeg dette? Bokstavene er også blitt mye tynnere og det er vanskelig å lese. Formatet på VG og Nettavisen dekker bare 3/4 av siden.... Kan noen hjelpe her? 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Høyreklikk på skrivebordet - egenskaper - innstillinger og velg noe mindre oppløsning. (evt start - innstillinger - kontrollpanel - skjerm - innstillinger) 0 Siter
citoyen Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, så Innstillinger, og velg en lavere oppløsning der. 0 Siter
Gjest shit happens Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, så Innstillinger, og velg en lavere oppløsning der. Der kom det seg ja! Men noe er forandret, som om skriften flyter mere ut enn før eller noe sånt. Dette skjede etter at et Lego-spill ble spilt på pc'en i går. 0 Siter
Gjest shit happens Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Høyreklikk på skrivebordet - egenskaper - innstillinger og velg noe mindre oppløsning. (evt start - innstillinger - kontrollpanel - skjerm - innstillinger) Der kom det seg ja! Men noe er forandret, som om skriften flyter mere ut enn før eller noe sånt. Dette skjede etter at et Lego-spill ble spilt på pc'en i går. 0 Siter
citoyen Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Der kom det seg ja! Men noe er forandret, som om skriften flyter mere ut enn før eller noe sånt. Dette skjede etter at et Lego-spill ble spilt på pc'en i går. Prøv å sette opp fargeoppløsningen også (samme sted) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.