Gå til innhold

Hva skjer her da?

Anbefalte innlegg

Gjest shit happens
Skrevet

I morges da jeg slo på pc'en var formatet på absolutt alt forandret! Logg-inn bildet mitt var mye mindre, ikonene på skrivebordet og all skrift på internet mye,mye mindre. Hva kan ha skjedd og hvordan fikser jeg dette? Bokstavene er også blitt mye tynnere og det er vanskelig å lese. Formatet på VG og Nettavisen dekker bare 3/4 av siden....

Kan noen hjelpe her?

Skrevet

Høyreklikk på skrivebordet - egenskaper - innstillinger og velg noe mindre oppløsning.

(evt start - innstillinger - kontrollpanel - skjerm - innstillinger)

Skrevet

Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, så Innstillinger, og velg en lavere oppløsning der.

Gjest shit happens
Skrevet

Høyreklikk på skrivebordet, velg Egenskaper, så Innstillinger, og velg en lavere oppløsning der.

Der kom det seg ja! Men noe er forandret, som om skriften flyter mere ut enn før eller noe sånt.

Dette skjede etter at et Lego-spill ble spilt på pc'en i går.

Gjest shit happens
Skrevet

Høyreklikk på skrivebordet - egenskaper - innstillinger og velg noe mindre oppløsning.

(evt start - innstillinger - kontrollpanel - skjerm - innstillinger)

Der kom det seg ja! Men noe er forandret, som om skriften flyter mere ut enn før eller noe sånt.

Skrevet

Prøv å sette opp fargeoppløsningen også (samme sted)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...