Mrs. Wallace Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg leter etter en plastkanne i hardplast, med tappekran, på ca 10 liter. Noen som vet hvor i h%¤# det går an å få tak i? Har sjekket steder som Clas Ohlsson og hyttebutikken, 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Maxbo, Monter, Byggmakker og slike steder? Plantasjen kanskje? 0 Siter
Kvinna Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Vi kjøpte våre på en hyttebutikk, men har sett de på bensinstasjoner, Jernia, Byggeland (Alnabru, der de har verktøy og sånn). Kan tenke meg de har noe sånn på Smart-Club også? Europris kanskje? Er det ikke irriterende? Sånne helt vanlige ting som en har sett ørten ganger _fins_ liksom ikke å få tak i når en skal ha det? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Vi kjøpte våre på en hyttebutikk, men har sett de på bensinstasjoner, Jernia, Byggeland (Alnabru, der de har verktøy og sånn). Kan tenke meg de har noe sånn på Smart-Club også? Europris kanskje? Er det ikke irriterende? Sånne helt vanlige ting som en har sett ørten ganger _fins_ liksom ikke å få tak i når en skal ha det? I know! Man ser det liksom overalt, men det er umulig å kjøpe! 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Europris Tenkte å skrive Europris, men tenkte det var ikke bra nok for DOL 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.