Gå til innhold

Mange rare innlegg for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikter til disse "provoserende" innleggene om utroskap og utlendinger og jeg vet ikke hva. Hva er moroa med å skrive sånt? Det henger jo ikke på greip heller. Først sier vedkommende at h*n skal skrive en bok, og når folk kommenterer det, så "skjønner" h*n plutselig ikke hva de mener.

Tydeligvis noen med fritidsproblemer!

Skrevet

Det er alltid sånn i slutten av mai, begynnelsen av juni på DOL - da sitter alle studentene her og tøyser - mens de skulle lest til eksamen - jeg ser mønsteret...etter mange år - vent til oktober - da kommer Solsikke og Lillemus og skal snakke om julepresanger :) - hihi

Skrevet

Det er alltid sånn i slutten av mai, begynnelsen av juni på DOL - da sitter alle studentene her og tøyser - mens de skulle lest til eksamen - jeg ser mønsteret...etter mange år - vent til oktober - da kommer Solsikke og Lillemus og skal snakke om julepresanger :) - hihi

Skjønner ikke det altså. Da jeg var student satt jeg alltid og leste flittig, iallfall under eksamensperioden!

Jaaaaaaaaaaaadaaaa! ;)

Skrevet

Hehe, men oktober. De ivrigste begynner lenge før det også. DA blir jeg matt.

Det andre om rare innlegg har jeg ikke sett her, har ikke fulgt med i det siste - gidder ikke. Noe jeg har gått glipp av. Nei, sikkert ikke :-)

Skal man legge seg da tro. Bare innom å titter før jeg finner senga. Vet da rakkern hvorfor.

Natti :-)

Skrevet

Hysj - ikke begynn på julepresangene i juni da. Nå venter vi på sommeren som aldri kommer :o(

Gjest nynneli
Skrevet

si meg, tenker vi ikke på julepresanger hele året da? Leste før sist jul at de mest effektive av oss kjøper gaver hele året så vi slipper det stresset i førjulstiden??? Jepp, i ferien min i uke 28,29,30 er jeg på gavejakt!!! Om 23 dager er det bare 6 mnd igjen vet du....

Gjest Daisy
Skrevet

Skjønner ikke det altså. Da jeg var student satt jeg alltid og leste flittig, iallfall under eksamensperioden!

Jaaaaaaaaaaaadaaaa! ;)

Vasker huset, jeg i eksamensperioden. MANGE ganger.

Skrevet

Bølle. Jeg snakker da aldri om julepresanger i oktober. Aldri. ;o)

Skrevet

si meg, tenker vi ikke på julepresanger hele året da? Leste før sist jul at de mest effektive av oss kjøper gaver hele året så vi slipper det stresset i førjulstiden??? Jepp, i ferien min i uke 28,29,30 er jeg på gavejakt!!! Om 23 dager er det bare 6 mnd igjen vet du....

Her er det en del bra priser nå:

http://www.monogramservice.no/

Alt ligger ikke under Tilbud, men kikk f.eks. på kjølebager under Diverse.

Gjest sofies verden
Skrevet

Her er det en del bra priser nå:

http://www.monogramservice.no/

Alt ligger ikke under Tilbud, men kikk f.eks. på kjølebager under Diverse.

Kjempebra tips. Litt anderledes gave til den som har alt ;-)

• 1 måned senere...
Skrevet

:lol: Flisa, ikke her inne ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...