Flyberta Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Skal i bisettelse, og familien ønsker pengegaver til en organisasjon i stedet for blomster. Konvolutten skal leveres i kirken. Hva skal det stå på konvolutten og kortet? Skal en eventuell hilsen være rettet til familien? Jeg kjente så å si ikke avdøde, men hennes datter er min venninne. Jeg har dårlig råd, er det kjipt å gi en hundrelapp? Håper noen kan gi råd! 0 Siter
Gjest nynneli Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Alle monner drar. Gi det du har muligeten til. I kortet kan det stå f.eks gitt i xxxxx' minne. 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Ville du gitt blomster? Nei, kanskje ikke. Har gitt en liten blomst til datteren. Men siden pengene kommer til nytte... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Nei, kanskje ikke. Har gitt en liten blomst til datteren. Men siden pengene kommer til nytte... Da synes jeg ikke 100 kroner er for lite. Skal jo ikke blakke deg heller. 0 Siter
Gjest jobbet i begr. byrå Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ved Eva Hansens båre, Til Den Norske Kreftforening Hilsen Anne Jensen m / fam. 0 Siter
monass Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 100kr er bra det. Du kan jo skrive "til xxxxx etterlatte. Min deltagelse i sorgen. mvh xxxxxxx' 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 De etterlatte får kortene etter bisettelsen/begravelsen. 0 Siter
fresja Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Når jeg har vært i begravelse hvor de ønsket pengegaver til et eller annet, har vi vbare lagt pengene i en korg. Altså ikke noe kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.