Gjest Må være anonym nå... Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hei! Skal arrangere et utdrikningslag for en venninne. I den anledning skal hun få prøve seg i et profesjonelt lydstudio som sanger. Vi skal dikte en sang til hennes utkårede som hun skal synge inn. Er det noen som har forslag til greie melodier som vi kan dikte til(en som "alle" kan)? Må være en som går ann å få tak i instrumental/karaoke versjon av sang til. Takker for hjelp!! 0 Siter
Gjest Også anonym i denne tråden Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kan jeg få spørre om hvordan det var å få tid i profesjonnelt lydstudio, hvor lenge dere kan være der og hvor mye det kostet? Er nemmelig en tanke jeg har selv, å lage et par sanger til mannen min om brullupet blir slik at jeg ikke får synget til ham der Jeg ville sett på låter av Celine Dione og andre kvinnelige artister som har noen flotte rolige låter. I de aller fleste cover ligger tekst til sangene og jeg ser ikke på det som noen umulighet at man kan få caraoke versjoner av de fleste. Har sett caraokemappene og de er fylt av en haug med melodier. I annet fall, få tilgang til en caraokemappe, hør og sjekk ut melodiene som er tilgjengelige der. 0 Siter
Gjest Må være anonym nå... Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kan jeg få spørre om hvordan det var å få tid i profesjonnelt lydstudio, hvor lenge dere kan være der og hvor mye det kostet? Er nemmelig en tanke jeg har selv, å lage et par sanger til mannen min om brullupet blir slik at jeg ikke får synget til ham der Jeg ville sett på låter av Celine Dione og andre kvinnelige artister som har noen flotte rolige låter. I de aller fleste cover ligger tekst til sangene og jeg ser ikke på det som noen umulighet at man kan få caraoke versjoner av de fleste. Har sett caraokemappene og de er fylt av en haug med melodier. I annet fall, få tilgang til en caraokemappe, hør og sjekk ut melodiene som er tilgjengelige der. Heia! Takk for tips. De hadde ganske mye pågang,men de klarte å presse oss inn ) De tok 600,- + moms pr.time 0 Siter
Gjest Også anonym i denne tråden Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Heia! Takk for tips. De hadde ganske mye pågang,men de klarte å presse oss inn ) De tok 600,- + moms pr.time Tusen takk, da er det ikke noe problem for meg, skal jo ikke gift meg helt ennå Så hjalp du meg isteden for jeg deg, sorry, håper du finner et svar på ditt spørsmål da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.