Gå til innhold

Hvor ofte skjer det at SMS ikke kommer fram?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter på svar på sms fra en person jeg meldte i forrige uke.

Har selv opplevd et par -tre ganger at sms ikke er sendt, når jeg i ettertid sjekker "sendte meldinger"-boksen på mobilen.

Tenker at det kan være en mulighet for at vedkommendes sms ikke er kommet frem, det gjelder en viktig sak.. men jeg vil ikke melde enda en gang, har sendt mail også.

Sjer det ofte at sms'er blir "lost in space"?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skjer ikke så ofte at du burde satse på at det er det som har skjedd.

Jeg tror jeg har opplevd det en håndfull ganger i løpet av den tiden jeg har brukt mobiltelefon, og det har ofte vært på dager med ekstremt trøkk på nettet. F.eks. nyttårsaften.

Gjest Ramina
Skrevet

Jeg er enig med SDD om at du ikke bør ta det for gitt at det er det som har skjedd.

Men jeg hadde vel ringt jeg da om jeg var deg.

Selv har jeg "mistet" noen sms nå og da, og mms, senest i går da mannen min sendte en mms med bilde av fiskestanga han hadde kjøpt til meg og et gratulere.

(dessto større overraskelse når han kom hjem da)

:)

Skrevet

Jeg er enig med SDD om at du ikke bør ta det for gitt at det er det som har skjedd.

Men jeg hadde vel ringt jeg da om jeg var deg.

Selv har jeg "mistet" noen sms nå og da, og mms, senest i går da mannen min sendte en mms med bilde av fiskestanga han hadde kjøpt til meg og et gratulere.

(dessto større overraskelse når han kom hjem da)

:)

Jo, men når jeg først har meldt, så sendt mail og deretter meldt igjen, så synes jeg ikke jeg kan mase mer...

Gjest Ramina
Skrevet

Jo, men når jeg først har meldt, så sendt mail og deretter meldt igjen, så synes jeg ikke jeg kan mase mer...

Det har du nok rett i.

Med to sms og en mail så kan det virke som om vedkommende velger å drøye å svare deg.

Desverre.

Men det er bare sånn jeg ser det, la oss håpe jeg tar grundig feil :)

laguna1365380434
Skrevet

Kanskje vedkommendes mobiltelefon har tatt kvelden?

:-)

Skrevet

Kanskje vedkommendes mobiltelefon har tatt kvelden?

jo, men både tlf og mail? Trukke det :-)

Vel, det er ikke mitt problem heldigvis, det er vedkommende som "taper" på dette ;-)

Skrevet

Det skjer så og si aldri i Norge. Større mulighet for at du trykker på den røde knappen før du har trykt ok for å sende ;)

Hørte en gang at 20-30% av alle sms i USA forsvant in space, men man kan jo håpe det har hjulpet seg nå.

laguna1365380434
Skrevet

jo, men både tlf og mail? Trukke det :-)

Vel, det er ikke mitt problem heldigvis, det er vedkommende som "taper" på dette ;-)

Begge deler, nei det er vel tvilsomt..I såfall burde vedkommende få varslet venner&bekjente..

Jeg bare tenkte på det siden MIN telefon la på røret for siste gang her om dagen..

Aldri har jeg fått så mye agressiv tilbakemelding om alle anrop og SMS jeg har gått glipp av..:-o

Tydeligvis har alle skulle ha hatt tak i meg etter det.

Men min mail og hustelefon funker da. Hvis ikke hadde jeg gått på nettkafe og alarmert omverden.

Skrevet

Begge deler, nei det er vel tvilsomt..I såfall burde vedkommende få varslet venner&bekjente..

Jeg bare tenkte på det siden MIN telefon la på røret for siste gang her om dagen..

Aldri har jeg fått så mye agressiv tilbakemelding om alle anrop og SMS jeg har gått glipp av..:-o

Tydeligvis har alle skulle ha hatt tak i meg etter det.

Men min mail og hustelefon funker da. Hvis ikke hadde jeg gått på nettkafe og alarmert omverden.

"Aldri har jeg fått så mye agressiv tilbakemelding om alle anrop og SMS jeg har gått glipp av..:-o"

Hyggelig å høre at man er "savnet", hvertfall ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg har hatt en tlf (den forrige) der sms og telefonsamtaler ikke kom fram.

Folk lurte på hvorfor jeg var så overlegen, men så var det bare tlf det var noe feil med. =)

Mailen er det ikke sikkert han sjekker så ofte?? =)

laguna1365380434
Skrevet

"Aldri har jeg fått så mye agressiv tilbakemelding om alle anrop og SMS jeg har gått glipp av..:-o"

Hyggelig å høre at man er "savnet", hvertfall ;-)

Det er jo sant..:-)

Men på den annen side er jo typisk at alle mulige ting må skje akkurat når jeg er mobilløs..

Det har jo vært perioder der morra mi er den eneste som ringer hele uka..;-)

Skrevet

Hvis det er en uke siden: send igjen og bruk rapport!

(eller sjekk under sendte meldiger vel)

Skrevet

Hvis det er en uke siden: send igjen og bruk rapport!

(eller sjekk under sendte meldiger vel)

Hun har sikkert lest her, for ikke lenge etter at jeg postet dette, kom det svar ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...