Gjest eljo Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 har en kollega som har en gammal høkkert av en maskin m WIN98. Mannen har fått ny e-postadresse på hotmail, men for å legge den inn i Outlook Express må denne være minst 5.0. I tillegg til å ha en gml maskin og null (og jeg mener null - 0 - zero) peiling på/interesse for data har de vanlig ISDN-linje, og det å forsøke å installere IE 6 via dette sugerøret tar minst to timer. Jeg finner ikke hele programmet noe sted til nedlasting, for jeg tenkte jeg kunne prøve å brenne det på en CD eller noe. Er det noen som vet om hele programmet (evt bare Outlook Exspress 5) fins tilgjengelig for nedlasting på en gang(altså ikke bare en link der man laster ned et lite installasjonsprogram og så må installere alle MB-ene via modemet likevel)? 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Jaja, jeg la det inn sjæl, (hos dem) så ble det greit likevel... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.