Gjest Blodprøver på gang!!! Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har over 2 år gått kraftig opp i vekt. 30 kg. Har derfor pådratt meg stygge strekkmerker på innsiden av lårene, rundt omkring på magen, og under armene. Nå er vekten på retur, og jeg har gått ned 10 kilo. Har planer om å gå ned 20 til, helst 30 faktisk. Det jeg lurer på, er om strekkmerkene vil forsvinne når jeg blir slank igjen? Hvor lang tid vil det i såfall ta? Er det noe jeg kan gjøre for å fremskynde prosessen? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Strekkmerker forsvinner aldri, det er arr i underhuden. Men de vil blekne med tiden. 0 Siter
Gjest Blodprøver på gang!!! Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Strekkmerker forsvinner aldri, det er arr i underhuden. Men de vil blekne med tiden. Helvete... lønner seg ikke å legge på seg, altså. 0 Siter
tiliti Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg spratt opp 10 kg på 3 uker grunnet vann-ansamlinger i kroppen. Strekkmerkene ble sakte rimelig usynlige altså, etter tre års tid var det ikke det helt store å se. De "revnet" opp igjen når jeg ble gravid, men selv etter dette har det blitt mye mye penere i løpet av 4 år. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 mulig de blekner raskere om du bruker aloevera på de, har blitt anbefalt det for å mildne arr iallefall (har ikke fådd prøvd det ennå, men er jo kanskje verdt å prøve?!) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du får kjøpt noe greier på apoteket fra Vichy. Complete action anti-strech mark cream. Denne skal motvirke kommende strekkmerker og også virke dempende på allerede eksisterende strekkmerker. Verdt å prøve? Om den virker er en annen sak. Jeg er gravid og driver og smører med denne for harde livet, har ikke dukket opp noen strekkmerker ennå. Lykke til. 0 Siter
Gjest kovac... Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Helvete... lønner seg ikke å legge på seg, altså. Nei det lønner seg visst ikke:-) Det er helt umulig å bli kvitt allerede oppståtte strekkmerker, da må det isåfall noe så drastisk som operasjon til. Mage reklamerer for gode kremer som skal virke forebyggende og dempende på strekkmerker, men har du annlegg for å få strekkmerker så får du det uansett. Snakker av erfaring. Er full av strekkmerker på hele magen etter to graviditeter. Ser jævlig ut! Men de blir jo lysere etterhvert som tiden går da om det er en mager trøst... 0 Siter
Gjest kovac... Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du får kjøpt noe greier på apoteket fra Vichy. Complete action anti-strech mark cream. Denne skal motvirke kommende strekkmerker og også virke dempende på allerede eksisterende strekkmerker. Verdt å prøve? Om den virker er en annen sak. Jeg er gravid og driver og smører med denne for harde livet, har ikke dukket opp noen strekkmerker ennå. Lykke til. Vil bare komme med en kommentar. Slike kremer virker ikke! Ingen produsenter for slike kremer kan dokumentere at kremene virker. De er kjempedyre, og mange kjøper de for ihvertfall prøve det de kan for å slippe strekkmerker. Jeg gjorde også det da jeg var gravid, smurte meg inn morgen og kveld med en kjempedyr krem som jeg kjøpte på apoteket. Hadde 0 effekt! Legen sa til meg at jeg måtte bare slutte med det, for det var bare sløsing med penger. Har du annlegg for å få strekkmerker så får du det uansett om du smører deg eller ikke. Men mange kommer jo og sier at kremen virket på dem, de som sier dette ville nok sansynligvis ikke fått strekkmerker uansett om de ikke brukte kremen! 0 Siter
Gjest denne virker, kjøpes i Spania Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Vil bare komme med en kommentar. Slike kremer virker ikke! Ingen produsenter for slike kremer kan dokumentere at kremene virker. De er kjempedyre, og mange kjøper de for ihvertfall prøve det de kan for å slippe strekkmerker. Jeg gjorde også det da jeg var gravid, smurte meg inn morgen og kveld med en kjempedyr krem som jeg kjøpte på apoteket. Hadde 0 effekt! Legen sa til meg at jeg måtte bare slutte med det, for det var bare sløsing med penger. Har du annlegg for å få strekkmerker så får du det uansett om du smører deg eller ikke. Men mange kommer jo og sier at kremen virket på dem, de som sier dette ville nok sansynligvis ikke fått strekkmerker uansett om de ikke brukte kremen! http://www.dagensmedisin.no/nyheter/VisArtikkel.asp?ArtId=2737 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Vil bare komme med en kommentar. Slike kremer virker ikke! Ingen produsenter for slike kremer kan dokumentere at kremene virker. De er kjempedyre, og mange kjøper de for ihvertfall prøve det de kan for å slippe strekkmerker. Jeg gjorde også det da jeg var gravid, smurte meg inn morgen og kveld med en kjempedyr krem som jeg kjøpte på apoteket. Hadde 0 effekt! Legen sa til meg at jeg måtte bare slutte med det, for det var bare sløsing med penger. Har du annlegg for å få strekkmerker så får du det uansett om du smører deg eller ikke. Men mange kommer jo og sier at kremen virket på dem, de som sier dette ville nok sansynligvis ikke fått strekkmerker uansett om de ikke brukte kremen! Jaja, jeg hører folk si dette her, men jeg må nå smøre meg for det jeg da. Har fått en olje av en tidligere gravid også som jeg bruker, så jeg kommer ikke til å kjøpe en til slik krem fra apoteket når den jeg har går tom. Må gjøre et forsøk. 0 Siter
Gjest kovac... Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jaja, jeg hører folk si dette her, men jeg må nå smøre meg for det jeg da. Har fått en olje av en tidligere gravid også som jeg bruker, så jeg kommer ikke til å kjøpe en til slik krem fra apoteket når den jeg har går tom. Må gjøre et forsøk. Ja jeg gjorde også det...selv om jeg var nesten 100% sikker på at det ikke ville virke:-( Noe det heller ikke gjorde. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ja jeg gjorde også det...selv om jeg var nesten 100% sikker på at det ikke ville virke:-( Noe det heller ikke gjorde. Jeg smurte ikke. Fikk ikke strekkmerker i det hele tatt med de 2 første, men med nr. 3 fikk jeg, men en vektøkning på ca. 30 kg gjorde vel kanskje sitt i det tilfelle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.