Gjest osloferie Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 lurer på om det er uteservering på norlandia hotel på karl johan? Var jo i oslo i fjor sommer men på et annet hotel så jeg tenkte ikke over det. 0 Siter
collins Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nei, det er ingen uteservering der, men like ved, på Fridays, er det uteservering. Pluss på Egon enda litt lenger opp i KJ. Det mangler ikke uteserveringer i hovedstaden. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nei, det er ingen uteservering der, men like ved, på Fridays, er det uteservering. Pluss på Egon enda litt lenger opp i KJ. Det mangler ikke uteserveringer i hovedstaden. Lever Dasslokket fortsatt? 0 Siter
collins Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Lever Dasslokket fortsatt? Der ved Stortinget? Ja, det tror jeg da? Ellers så har du jo Saras Telt midt i mot hotellet ditt. der er det mange flere sitteplasser enn på disse uterestaurantene på fortauet. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Der ved Stortinget? Ja, det tror jeg da? Ellers så har du jo Saras Telt midt i mot hotellet ditt. der er det mange flere sitteplasser enn på disse uterestaurantene på fortauet. Hotellet mitt? Har Babette et hotell? *Logrer fornøyd* (Det var altså ikke jeg som spurte først) 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Lever Dasslokket fortsatt? Nye Dasslokket Oppusset nå ifm oppgraderingen av Karl Johan ifm 100-årsjubileet. Ikke 100% sikker på om det er åpnet enda, dog... 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nye Dasslokket Oppusset nå ifm oppgraderingen av Karl Johan ifm 100-årsjubileet. Ikke 100% sikker på om det er åpnet enda, dog... Vi satt på Dasslokket og koste oss forrige mandag:-) 0 Siter
collins Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hotellet mitt? Har Babette et hotell? *Logrer fornøyd* (Det var altså ikke jeg som spurte først) Trodde dessverre at det var "osloferie" som spurte...;o) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Der ved Stortinget? Ja, det tror jeg da? Ellers så har du jo Saras Telt midt i mot hotellet ditt. der er det mange flere sitteplasser enn på disse uterestaurantene på fortauet. På Saras Telt har de til og med husdyr. Det er ikke få rotter på størrelse med katter som løper rundt der og koser seg. Men jeg er ikke så redd for rotter og trives godt der. 0 Siter
collins Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 På Saras Telt har de til og med husdyr. Det er ikke få rotter på størrelse med katter som løper rundt der og koser seg. Men jeg er ikke så redd for rotter og trives godt der. De har jo også matservering der. Nå forstår jeg hvorfor hamburgern jeg kjøpte der sist smakte litt merkelig. Hvis det er sant det du påstår, så skal jeg legge hagla på bordet neste gang. Problemet er vel at jeg har en kompis som blir litt psycho i øya etter en del pils. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 De har jo også matservering der. Nå forstår jeg hvorfor hamburgern jeg kjøpte der sist smakte litt merkelig. Hvis det er sant det du påstår, så skal jeg legge hagla på bordet neste gang. Problemet er vel at jeg har en kompis som blir litt psycho i øya etter en del pils. Hehe, det er sant. Det kan ha forbedret seg nå etter at de har gjort om i området der. Så i hvert fall ingen der på fredag, ei heller når Liverpool vant CL (men kanskje det var derfor jeg ikke så noen på fredag. De kan ha blitt skremt bort av de rødkledde). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.