Gå til innhold

Er det uteservering på norlandia i oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest osloferie
Skrevet

lurer på om det er uteservering på norlandia hotel på karl johan?

Var jo i oslo i fjor sommer men på et annet hotel så jeg tenkte ikke over det.

Skrevet

Nei, det er ingen uteservering der, men like ved, på Fridays, er det uteservering. Pluss på Egon enda litt lenger opp i KJ.

Det mangler ikke uteserveringer i hovedstaden.

Skrevet

Nei, det er ingen uteservering der, men like ved, på Fridays, er det uteservering. Pluss på Egon enda litt lenger opp i KJ.

Det mangler ikke uteserveringer i hovedstaden.

Lever Dasslokket fortsatt?

Skrevet

Der ved Stortinget? Ja, det tror jeg da?

Ellers så har du jo Saras Telt midt i mot hotellet ditt. der er det mange flere sitteplasser enn på disse uterestaurantene på fortauet.

Skrevet

Ellers så har du jo Saras Telt midt i mot hotellet ditt. der er det mange flere sitteplasser enn på disse uterestaurantene på fortauet.

Hotellet mitt? Har Babette et hotell?

*Logrer fornøyd*

(Det var altså ikke jeg som spurte først)

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Nye Dasslokket :) Oppusset nå ifm oppgraderingen av Karl Johan ifm 100-årsjubileet. Ikke 100% sikker på om det er åpnet enda, dog...

Skrevet

Nye Dasslokket :) Oppusset nå ifm oppgraderingen av Karl Johan ifm 100-årsjubileet. Ikke 100% sikker på om det er åpnet enda, dog...

Vi satt på Dasslokket og koste oss forrige mandag:-)

Skrevet

Hotellet mitt? Har Babette et hotell?

*Logrer fornøyd*

(Det var altså ikke jeg som spurte først)

Trodde dessverre at det var "osloferie" som spurte...;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

På Saras Telt har de til og med husdyr. Det er ikke få rotter på størrelse med katter som løper rundt der og koser seg. :)

Men jeg er ikke så redd for rotter og trives godt der.

Skrevet

På Saras Telt har de til og med husdyr. Det er ikke få rotter på størrelse med katter som løper rundt der og koser seg. :)

Men jeg er ikke så redd for rotter og trives godt der.

De har jo også matservering der. Nå forstår jeg hvorfor hamburgern jeg kjøpte der sist smakte litt merkelig.

Hvis det er sant det du påstår, så skal jeg legge hagla på bordet neste gang. Problemet er vel at jeg har en kompis som blir litt psycho i øya etter en del pils.

ShitDiddelyDo
Skrevet

De har jo også matservering der. Nå forstår jeg hvorfor hamburgern jeg kjøpte der sist smakte litt merkelig.

Hvis det er sant det du påstår, så skal jeg legge hagla på bordet neste gang. Problemet er vel at jeg har en kompis som blir litt psycho i øya etter en del pils.

Hehe, det er sant.

Det kan ha forbedret seg nå etter at de har gjort om i området der. Så i hvert fall ingen der på fredag, ei heller når Liverpool vant CL (men kanskje det var derfor jeg ikke så noen på fredag. De kan ha blitt skremt bort av de rødkledde).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...