laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 En venn av meg ble far til en liten jente på søndag! :-) Moren kjenner jeg ikke, og hun er ikke kjæreste med kompisen min. Han skal ha babyen en del, men hun skal bo hos sin mor. Jeg skal møte kompisen min i dag, og skåle for den nye verdensborgeren, og tenkte selvfølgelig å ha med en gave.. Faren skal få sigar(og øl), for det hører vel med.. Men hva kjøper jeg til en nyfødt jente? De har sikkert metervis med sparkebukser og luer og nødvendigheter.. Jeg tenkte bare på en liten oppmerksomhet, gjerne litt original, helst ikke kostende noe mer enn et par hundringser..? Noen tips? :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Siden du er fra riktig side av by'n, synes jeg du skal gå og kjøpe smokk i VIF-sjappa. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Siden du er fra riktig side av by'n, synes jeg du skal gå og kjøpe smokk i VIF-sjappa. Ja, kanskje det?:-) Men nå veit jeg ikke om de er fotballfans..? Men, ingen dum ide! *noterer på handlelisten* :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Stikk ned i gata og se på den kule mage. Der er det mye fint og ikke bare klær til babyen. De hadde noen kjempekule sko til baby sist jeg var der når venninna mi ble bestemor. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Stikk ned i gata og se på den kule mage. Der er det mye fint og ikke bare klær til babyen. De hadde noen kjempekule sko til baby sist jeg var der når venninna mi ble bestemor. Kult! Stikker innom der!:-) Takker! 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kult! Stikker innom der!:-) Takker! Jeg fikk sko til babyen, men de ble aldri brukt... Ikke alle har sko på så små. Jeg ville da heller kjøpt myke tøfler/sokker i fleece. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hårpynt og børste! Pappa må ha sånt i huset, han også. Og det finner han ikke på å kjøpe selv *ler* Og en FisherPrice putteboks. Koster ca 100 kr på Obs. Kvalitetsleker er genialt! 0 Siter
Gjest en to fije fem Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Har du avisene fra søndag? Kjøp et lite fint babyalbum, klipp ut avisoverskrifter fra søndag og sett inn i albumet. Blir en liten historie om hva som skjedde den dagen hun ble født. Orginalt, kjekt å ha seinere i livet og det varer i motsetning til klær. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Hårpynt og børste! Pappa må ha sånt i huset, han også. Og det finner han ikke på å kjøpe selv *ler* Og en FisherPrice putteboks. Koster ca 100 kr på Obs. Kvalitetsleker er genialt! Lurt! hårpynt, det har han sikkert ikke greie på.. JEG derimot kan det med dill, og kan nok plukke ut jentestrikker og spenner og slikt i rosa og med glitter og alt som skal til..;-) Det var smart. en sånn putteboks, er det sånn med stjerner og firkaneter og slikt som skal puttes i riktig hull? De er også lurt! En jentete gave og en pedagogisk..Flott:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Har du avisene fra søndag? Kjøp et lite fint babyalbum, klipp ut avisoverskrifter fra søndag og sett inn i albumet. Blir en liten historie om hva som skjedde den dagen hun ble født. Orginalt, kjekt å ha seinere i livet og det varer i motsetning til klær. Det var en kjempefin ide! Den skulle jeg ønske vi hadde tenkt på før, men jeg har kastet søndags avisene, og jeg kommer ikke på noe som skjedde da heller.. Men jeg noterer meg ideen..Det er sikkert flere unger i anmarsj i omgangskretsen i løpet av de nærmeste årene! :-) 0 Siter
Gjest en to fije fem Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det var en kjempefin ide! Den skulle jeg ønske vi hadde tenkt på før, men jeg har kastet søndags avisene, og jeg kommer ikke på noe som skjedde da heller.. Men jeg noterer meg ideen..Det er sikkert flere unger i anmarsj i omgangskretsen i løpet av de nærmeste årene! :-) Jeg kom på det nå, men jeg skal jamen meg bruke det neste gang noen får unge:) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Lurt! hårpynt, det har han sikkert ikke greie på.. JEG derimot kan det med dill, og kan nok plukke ut jentestrikker og spenner og slikt i rosa og med glitter og alt som skal til..;-) Det var smart. en sånn putteboks, er det sånn med stjerner og firkaneter og slikt som skal puttes i riktig hull? De er også lurt! En jentete gave og en pedagogisk..Flott:-) FisherPrice sin boks er rund, gul og 20 cm høy med blått lokk. Firkant-, trekant- og runde plastklosser. Den du kanskje tenker på, er Tupperware sin rød/blå "ball, men den koster skjorta, ca 250,- Lurt, ja!? Jeg er litt lur ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Sparkebukser får man aldri nok av, og det kan jo være greit for faren å ha noen ekstra hvis han ikke bor sammen med barnet til daglig. Ellers ting ikke alle automatisk har: badeand, badekåpe, teppe til å ligge på på gulvet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Sparkebukser får man aldri nok av, og det kan jo være greit for faren å ha noen ekstra hvis han ikke bor sammen med barnet til daglig. Ellers ting ikke alle automatisk har: badeand, badekåpe, teppe til å ligge på på gulvet. Takk! :-) Badeand og teppe er heller ikke dumt.. *noterer* Sparkebukse tror jeg kanskje jeg dropper, jeg føler (muligens med urette) at det er ekvivalenten til vin og boxer til kjæresten..;-) Nå har jeg masse supre ideer! Takk:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Takk! :-) Badeand og teppe er heller ikke dumt.. *noterer* Sparkebukse tror jeg kanskje jeg dropper, jeg føler (muligens med urette) at det er ekvivalenten til vin og boxer til kjæresten..;-) Nå har jeg masse supre ideer! Takk:-) Jeg kjøpte i hvertfall badeand en gang: den er et stort hit :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Jeg kjøpte i hvertfall badeand en gang: den er et stort hit :-) Kult! Badeand må jo jenta ha..:-) Nå skal jeg sette meg ned med alle tipsene mine og bestemme hvilke det blir..Det var så mange gode ideer her at nå er det å velge som blir vrient.. Jeg tenkte jeg skulle ut i verden og ordne i morgen, så jeg har jo litt tid til å tygge.. Lurer nå litt på om jeg ender opp med and&hårgreier.. Det appelerte. :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Skrevet 2. juni 2005 Endte opp med en familie av badeender(!), samt sånn hårbørste for nyfødte! Det slår nok an! Aldri klart å finne på noe her uten dere! Og her er det jo dessuten ideer nok til minst tre til! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.