Gjest bor på landet Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg har ikke tid til å reise helt til en storby for å få tak i deodorant uten parfyme. En eller annen butikk må da ha det jeg leter etter? Jeg har vært på mega og kiwi. 0 Siter
Gjest aaldert Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Er jo der internet kommer inn. Går ann å bestille på nettet! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hva med apotek? Vichy har en kjempebra deodorant uten parfyme (mye bedre enn Cosmica) 0 Siter
Gjest en to fije fem Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 sånn går det når du bor på landet;) Min yndlingsdeo uten parfyme kjøper jeg på apoteket 0 Siter
Gjest bor på landet Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 sånn går det når du bor på landet;) Min yndlingsdeo uten parfyme kjøper jeg på apoteket Vi har apotek, så jeg får se der! 0 Siter
Gjest bor på landet Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hva med apotek? Vichy har en kjempebra deodorant uten parfyme (mye bedre enn Cosmica) Vi har et apotek her, så jeg får spørre der. Men jeg mente at de ikke hadde? Jeg får kjøre innom i dag da. 0 Siter
Gjest bor på landet Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Er jo der internet kommer inn. Går ann å bestille på nettet! Hvor bestiller du fra? 0 Siter
Gjest en to fije fem Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Vi har apotek, så jeg får se der! da må du gå dit uten tvil. som hun hin sa. Vichi 0 Siter
Gjest aaldert Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvor bestiller du fra? Heisan, du finner på http://www.charm.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.