Gjest Vinnerlykk1 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hei til dere som leste mitt innlegg og de svarene jeg fikk den 11.05.05 - vil jeg bare si at jeg har fått tilbake pengene mine. De sto plutselig på kontoen min i går. Takket være mitt sinne, og dirtye strategi, har det lykkes meg å få tilbake pengene. Må også takke dere her på DOL for hjelp. Uten deres råd, hadde jeg ikke handlet så raskt. 0 Siter
TrineE Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Var det du som hadde "vunnet" den usa(?) turen og betalt inn depositum? Isåfall kjempeflott at du fikk pengene tilbake. Det er det nok ikke mange som får fikset. Gratulerer! 0 Siter
Gjest vinnerlykk1 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Var det du som hadde "vunnet" den usa(?) turen og betalt inn depositum? Isåfall kjempeflott at du fikk pengene tilbake. Det er det nok ikke mange som får fikset. Gratulerer! Jepp, det var nok meg! Takk;-) Er virkelig stolt av meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.