Gjest hva mener du? Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hvor tidlig er det en selvfølge at nye kjærester er en selvfølge i familieselskap? Er fars nye kjæreste en selvfølge i konfirmasjonen? Evt hvor tidlig er den nye damen en selvfølge? Konfirmasjonen arrangeres av mor. Farens kjæreste bor delvis hos ham. Vi er ikke på hils eller har noen form for kontakt. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg mener det kommer an på hvor mye kontakt konfirmanten har med henne. 0 Siter
Gjest FreddyM Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Stress det ikke. Har en kamerat som skygger banen hvis familiemiddag kommer opp som forslag fra en ny dame. 0 Siter
kakkerlakken Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Jeg synes det er naturlig at en ny partner er med i familieselskap når denne har fått ett godt forhold til den selskapet arrangeres for - og jubilanten ønsker det. I forbindelse med feiring av barn/ungdom synes jeg i tillegg det er viktig at forholdet er godt etablert - enten over tid eller at en bor sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.