mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke bare rykter. Men i år uteble de, så da ble det ikke noe på dem i år;) Her da... Det er ikke så bra. Ekstra ille er det så lenge de er så profilert som de er. En ting er sikkert, hun som ble intervjuet hadde ikke jeg orket å feid over. 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Om dette var verre? Nja, kanskje, men jeg synes scenehyling er ille også jeg da. Jeg har vært musiker selv, men blir like forundret hver gang, jeg ser voksne jenter stå slik foran ei scene. ...men enda litt kjipere hvis alle klumpet seg sammen bakerst i lokalet og ikke responderte i det hele tatt vel... 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Først og fremst har jeg vel gått glipp av at DDE er sexmagneter. Dernest har jeg gått glipp av en (ufrivillig) morsom dokumentar om dette. *S* Om de er sexmagneter må andre uttale seg om. Men er man kjendis er det mange jenter som ser noe sexy i de fleste menn. Morsomt og morsom, hehe...hadde jeg kjent noen av disse hadde jeg gjemt meg bak sofaen:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 ...men enda litt kjipere hvis alle klumpet seg sammen bakerst i lokalet og ikke responderte i det hele tatt vel... Hehe, sant det, men det finnes da vel en mellomting. Har du sett menn stå slik og hyle som jentene gjør? De finnes nok, men i fåtall. Det jeg tenkte mest på var oppførselen til disse jentene i dokumentaren, huffameg... 0 Siter
MsSophie Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hehe, sant det, men det finnes da vel en mellomting. Har du sett menn stå slik og hyle som jentene gjør? De finnes nok, men i fåtall. Det jeg tenkte mest på var oppførselen til disse jentene i dokumentaren, huffameg... "Mannfolk" har mer enn nok med headbanging, så de rekker ikke hyle... 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det er ikke så bra. Ekstra ille er det så lenge de er så profilert som de er. En ting er sikkert, hun som ble intervjuet hadde ikke jeg orket å feid over. Hun her jeg vet om, er en veldig flott jente da, så tror ikke han synes det er så vanskelig;) Hun er ikke av typen som står og hyler foran scena akkurat. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 "Mannfolk" har mer enn nok med headbanging, så de rekker ikke hyle... Hehe.... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Reagerte på samme måte som deg her gitt. Stakkars familien til disse siklende 35-40 åringene, men kanskje man blir sånn på den alderen? Har ikke så veldig sansen for DDE, men i denne serien så er det så mye intriger at jeg bare må se ) Sist gang så var han Frode Viken dritsur fordi Bjarne hadde mistet stemmen. Det gikk da bare ikke an mente han. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hun her jeg vet om, er en veldig flott jente da, så tror ikke han synes det er så vanskelig;) Hun er ikke av typen som står og hyler foran scena akkurat. Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE ) 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE ) Nei, kresen er hun tydeligvis ikke, og det er litt rart. For hun er liksom en sånn som kunne fått hvem som helst. 0 Siter
morsan Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE ) *he he* Men heller Bjarne enn Rune Rudberg, selv om det er som å velge mlm pest og kolera! ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE ) Musikere på turne har sjelden noe problem med å få tak i damer. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Hun her jeg vet om, er en veldig flott jente da, så tror ikke han synes det er så vanskelig;) Hun er ikke av typen som står og hyler foran scena akkurat. Men det er litt rart at hun vil ha han som elsker kanskje, men , men .. 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 *he he* Men heller Bjarne enn Rune Rudberg, selv om det er som å velge mlm pest og kolera! ;-) Da tar vi en dobbeltdate. Du tar Bjarne og jeg tar en tur ut mot havet. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Reagerte på samme måte som deg her gitt. Stakkars familien til disse siklende 35-40 åringene, men kanskje man blir sånn på den alderen? Har ikke så veldig sansen for DDE, men i denne serien så er det så mye intriger at jeg bare må se ) Sist gang så var han Frode Viken dritsur fordi Bjarne hadde mistet stemmen. Det gikk da bare ikke an mente han. Hehe, ja jeg fatter ikke at jenter i den alderen kan oppføre seg slik. Som jeg sa, hadde jeg kjent noen av dem hadde jeg gjemt meg bak sofaen. Frode mente at alle har ansvaret for sitt eget instrument. Men det er en forskjell på å passe på at gitaren er stemt og i orden og passe på at man ikke blir syk. Noe kan gjøres for å ikke bli syk, men det er noe man kan lite for. Det var nok ingen unnskylding for Frode skjønte jeg, hehe. 0 Siter
Gjest Cityrella Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Men det er litt rart at hun vil ha han som elsker kanskje, men , men .. Ja, men hun har vel sine grunner. 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Da tar vi en dobbeltdate. Du tar Bjarne og jeg tar en tur ut mot havet. Hadde du virkelig tatt deg en "ut mot havet"?? 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Ja, men hun har vel sine grunner. Det har hun sikkert. Kan jo være at han er kjendis, hun har håp om noe mer, et lettvint og uforpliktende knull, osv. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Nei, kresen er hun tydeligvis ikke, og det er litt rart. For hun er liksom en sånn som kunne fått hvem som helst. Er vel sikkert gøy å ha i minneboka da. Bjarne kan jo bare gå videre til neste siklende kvinnfolk på konserten hvis hun sier nei 0 Siter
Babette Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Hadde du virkelig tatt deg en "ut mot havet"?? I valget mellom de to: Ja jøss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.