Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke bare rykter. Men i år uteble de, så da ble det ikke noe på dem i år;) Her da...

Det er ikke så bra. Ekstra ille er det så lenge de er så profilert som de er.

En ting er sikkert, hun som ble intervjuet hadde ikke jeg orket å feid over.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• Babette

18

• morsan

13

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Om dette var verre? Nja, kanskje, men jeg synes scenehyling er ille også jeg da.

Jeg har vært musiker selv, men blir like forundret hver gang, jeg ser voksne jenter stå slik foran ei scene.

...men enda litt kjipere hvis alle klumpet seg sammen bakerst i lokalet og ikke responderte i det hele tatt vel...;)

Skrevet

Først og fremst har jeg vel gått glipp av at DDE er sexmagneter.

Dernest har jeg gått glipp av en (ufrivillig) morsom dokumentar om dette. *S*

Om de er sexmagneter må andre uttale seg om. Men er man kjendis er det mange jenter som ser noe sexy i de fleste menn.

Morsomt og morsom, hehe...hadde jeg kjent noen av disse hadde jeg gjemt meg bak sofaen:-)

Skrevet

...men enda litt kjipere hvis alle klumpet seg sammen bakerst i lokalet og ikke responderte i det hele tatt vel...;)

Hehe, sant det, men det finnes da vel en mellomting. Har du sett menn stå slik og hyle som jentene gjør? De finnes nok, men i fåtall.

Det jeg tenkte mest på var oppførselen til disse jentene i dokumentaren, huffameg...

Skrevet

Hehe, sant det, men det finnes da vel en mellomting. Har du sett menn stå slik og hyle som jentene gjør? De finnes nok, men i fåtall.

Det jeg tenkte mest på var oppførselen til disse jentene i dokumentaren, huffameg...

"Mannfolk" har mer enn nok med headbanging, så de rekker ikke hyle...:)

Gjest Cityrella
Skrevet

Det er ikke så bra. Ekstra ille er det så lenge de er så profilert som de er.

En ting er sikkert, hun som ble intervjuet hadde ikke jeg orket å feid over.

Hun her jeg vet om, er en veldig flott jente da, så tror ikke han synes det er så vanskelig;)

Hun er ikke av typen som står og hyler foran scena akkurat.

Skrevet

"Mannfolk" har mer enn nok med headbanging, så de rekker ikke hyle...:)

Hehe....

fei1365380229
Skrevet

Reagerte på samme måte som deg her gitt. Stakkars familien til disse siklende 35-40 åringene, men kanskje man blir sånn på den alderen?

Har ikke så veldig sansen for DDE, men i denne serien så er det så mye intriger at jeg bare må se :o)

Sist gang så var han Frode Viken dritsur fordi Bjarne hadde mistet stemmen. Det gikk da bare ikke an mente han.

fei1365380229
Skrevet

Hun her jeg vet om, er en veldig flott jente da, så tror ikke han synes det er så vanskelig;)

Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE :o)

Gjest Cityrella
Skrevet

Kan ikke være såååå veldig kresen ihvertfall når hun vil harve over Bjarne i DDE :o)

Nei, kresen er hun tydeligvis ikke, og det er litt rart. For hun er liksom en sånn som kunne fått hvem som helst.

Skrevet

*he he*

Men heller Bjarne enn Rune Rudberg, selv om det er som å velge mlm pest og kolera! ;-)

Skrevet

Musikere på turne har sjelden noe problem med å få tak i damer.

Skrevet

Men det er litt rart at hun vil ha han som elsker kanskje, men , men ..

Skrevet

*he he*

Men heller Bjarne enn Rune Rudberg, selv om det er som å velge mlm pest og kolera! ;-)

Da tar vi en dobbeltdate. Du tar Bjarne og jeg tar en tur ut mot havet.

Skrevet

Reagerte på samme måte som deg her gitt. Stakkars familien til disse siklende 35-40 åringene, men kanskje man blir sånn på den alderen?

Har ikke så veldig sansen for DDE, men i denne serien så er det så mye intriger at jeg bare må se :o)

Sist gang så var han Frode Viken dritsur fordi Bjarne hadde mistet stemmen. Det gikk da bare ikke an mente han.

Hehe, ja jeg fatter ikke at jenter i den alderen kan oppføre seg slik. Som jeg sa, hadde jeg kjent noen av dem hadde jeg gjemt meg bak sofaen.

Frode mente at alle har ansvaret for sitt eget instrument. Men det er en forskjell på å passe på at gitaren er stemt og i orden og passe på at man ikke blir syk. Noe kan gjøres for å ikke bli syk, men det er noe man kan lite for. Det var nok ingen unnskylding for Frode skjønte jeg, hehe.

Gjest Cityrella
Skrevet

Men det er litt rart at hun vil ha han som elsker kanskje, men , men ..

Ja, men hun har vel sine grunner.

Skrevet

Da tar vi en dobbeltdate. Du tar Bjarne og jeg tar en tur ut mot havet.

Hadde du virkelig tatt deg en "ut mot havet"??

Skrevet

Ja, men hun har vel sine grunner.

Det har hun sikkert. Kan jo være at han er kjendis, hun har håp om noe mer, et lettvint og uforpliktende knull, osv.

fei1365380229
Skrevet

Nei, kresen er hun tydeligvis ikke, og det er litt rart. For hun er liksom en sånn som kunne fått hvem som helst.

Er vel sikkert gøy å ha i minneboka da. Bjarne kan jo bare gå videre til neste siklende kvinnfolk på konserten hvis hun sier nei :)

Skrevet

Hadde du virkelig tatt deg en "ut mot havet"??

I valget mellom de to: Ja jøss.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...