Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Må være veeeeldig lite som skjer i Sigdal.

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• Babette

18

• morsan

13

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

I valget mellom de to: Ja jøss.

seriøst??????

Vel er Bjarne Betjent ikke noe fruktfat, men RUNE?????

*ha ha*

Skrevet

I valget mellom de to: Ja jøss.

Virkelig? Nå er jeg mann, men jeg synes likevel at Bjarne er kjekkere enn Rune. Men takke meg til noen av dem, hehe

Skrevet

Hehe, ja det tror jeg også.

Skrevet

seriøst??????

Vel er Bjarne Betjent ikke noe fruktfat, men RUNE?????

*ha ha*

Tror du jeg puler bare fruktfat?

Rune er snill og harmløs. Blid og grei.

Dessuten har han jo pult før. Det kan være en fordel. Så vet han hva han driver med.

Skrevet

Ja, de har vel sluttet å bake Sigdalsbrød også.

Skrevet

Virkelig? Nå er jeg mann, men jeg synes likevel at Bjarne er kjekkere enn Rune. Men takke meg til noen av dem, hehe

Bjarne er som en puddel og Rune som en jakthund.

Skrevet

Tror du jeg puler bare fruktfat?

Rune er snill og harmløs. Blid og grei.

Dessuten har han jo pult før. Det kan være en fordel. Så vet han hva han driver med.

Etter hva som skrives her har vel Bjarne fått seg litt han også! ;-)

Men uansett tror jeg man blir mer erfaren ved å ha seg 100 ganger med den samme enn å ha seg 1 gang med 100 forskjellige.

Kristin Clemet sa det så fint da hun var gjest i Nytt på Nytt da Rudbergs 1000 elskerinner ble "avslørt":

"Dette må jo bare være en personlig tragedie, for det må jo bety at ingen av dem har villet ligge med ham mer enn én gang!"

*humre*

mil1365380270
Skrevet

Ja, de har vel sluttet å bake Sigdalsbrød også.

Aner ikke hva de driver med der, men det kan ikke være særlig innholdsrikt når de sikler etter DDE. I nøden spiser fanden fluer, Sigdal er nok ikke stedet å dra på mannfolkjakt ;-)

Skrevet

Etter hva som skrives her har vel Bjarne fått seg litt han også! ;-)

Men uansett tror jeg man blir mer erfaren ved å ha seg 100 ganger med den samme enn å ha seg 1 gang med 100 forskjellige.

Kristin Clemet sa det så fint da hun var gjest i Nytt på Nytt da Rudbergs 1000 elskerinner ble "avslørt":

"Dette må jo bare være en personlig tragedie, for det må jo bety at ingen av dem har villet ligge med ham mer enn én gang!"

*humre*

Det er bare tullprat dette at han har hatt 1000 damer. Han har selvsagt ikke det. Denne misforståelsen oppsto en gang en intervjuer skulle gjette seg til hvor mange, og så sa han bare ja og nei i hytt og pine.

Skrevet

Aner ikke hva de driver med der, men det kan ikke være særlig innholdsrikt når de sikler etter DDE. I nøden spiser fanden fluer, Sigdal er nok ikke stedet å dra på mannfolkjakt ;-)

Var det ikke noe som het Sigdal kjøkken som gikk konkurs?? ;-)

jeg har kjørt gjennom dalføret, og det er temmelig grissgrendt der! *S*

Skrevet

Det er bare tullprat dette at han har hatt 1000 damer. Han har selvsagt ikke det. Denne misforståelsen oppsto en gang en intervjuer skulle gjette seg til hvor mange, og så sa han bare ja og nei i hytt og pine.

Mulig det, men jeg blir ikke imponert av en som har hatt f eks 300 heller jeg da! *S*

Skrevet

Bjarne er som en puddel og Rune som en jakthund.

Hehe, en god beskrivelse.

Rune snuser seg nok frem dit han vil han:-)

fei1365380229
Skrevet

Du forsvarer han med nebb og klør, sikker på at du ikke alt er en av de 1000 :o)

Skrevet

Mulig det, men jeg blir ikke imponert av en som har hatt f eks 300 heller jeg da! *S*

Hvor mange han eventuelt har vært sammen med, blir vel en privatsak. Det er Se og Hør og desslike som er så opptatt av å hause opp merittlisten hans, ikke han selv.

Samtidig tror jeg han gir blaffen i hva folk måtte mene og tro om akkurat det.

Og det synes jeg er et sympatisk og lite selvhøytidelig trekk.

Han din kan virke litt humørsjuk av og til. Jeg tipper Rune er lettere å leve sammen med, hehe.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Om de er sexmagneter må andre uttale seg om. Men er man kjendis er det mange jenter som ser noe sexy i de fleste menn.

Morsomt og morsom, hehe...hadde jeg kjent noen av disse hadde jeg gjemt meg bak sofaen:-)

Ordene "DDE" og "sexmagneter" passer vel ikke helt sammen. Noe skurrer, liksom :)

Skrevet

Du forsvarer han med nebb og klør, sikker på at du ikke alt er en av de 1000 :o)

Der sa du noe! Det er selvsagt en mulighet. Jeg lar mistanken bli stående.

Skrevet

Ordene "DDE" og "sexmagneter" passer vel ikke helt sammen. Noe skurrer, liksom :)

Hehe ja, det er som sand og vaselin.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det er ikke bare en dokumentar, det er en dokumentar-serie faktik... *himle* Så ikke i går, men så reklamen for programmet, hvor fyren sier at musikken går foran kona. Hadde gubben min sagt eller ment noe sånt, og i tillegg sagt det på tv, hadde jeg ikke følt meg jævlig høy i hatten.

Definitivt skilsmissegrunn, ja.

Skrevet

Hvor mange han eventuelt har vært sammen med, blir vel en privatsak. Det er Se og Hør og desslike som er så opptatt av å hause opp merittlisten hans, ikke han selv.

Samtidig tror jeg han gir blaffen i hva folk måtte mene og tro om akkurat det.

Og det synes jeg er et sympatisk og lite selvhøytidelig trekk.

Han din kan virke litt humørsjuk av og til. Jeg tipper Rune er lettere å leve sammen med, hehe.

Han min du liksom! ;-)

RR har jo byttet koner/samboere relativt ofte han også.

Men ellers er han sikkert mye lettere å leve med NÅ, for han er jo ikke så poppis lenger, og neppe så mye på farten som før.

Eller er det kanskje en fordel hvis man er gift med en slik en som RR eller BB at de ER mye ute på farten? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...