Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Det er bare tullprat dette at han har hatt 1000 damer. Han har selvsagt ikke det. Denne misforståelsen oppsto en gang en intervjuer skulle gjette seg til hvor mange, og så sa han bare ja og nei i hytt og pine.

Ah, han sa til deg at du var den eneste? ;-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

22

• Babette

18

• morsan

13

• flisa

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe..

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Var det ikke noe som het Sigdal kjøkken som gikk konkurs?? ;-)

jeg har kjørt gjennom dalføret, og det er temmelig grissgrendt der! *S*

Man bør kunne oppføre seg, selv i ei grisegrend.

:-)

Skrevet

Hehe ja, det er som sand og vaselin.

De hyler jo til og med etter KURT! - som sexsymbol! -en ting er at han har en flott stemme - -men likkavælagett!

Skrevet

I valget mellom de to: Ja jøss.

Åja -men så "kjenner" jeg Rune også :)

Skrevet

Virkelig? Nå er jeg mann, men jeg synes likevel at Bjarne er kjekkere enn Rune. Men takke meg til noen av dem, hehe

Nei nei nei

Skrevet

Det er bare tullprat dette at han har hatt 1000 damer. Han har selvsagt ikke det. Denne misforståelsen oppsto en gang en intervjuer skulle gjette seg til hvor mange, og så sa han bare ja og nei i hytt og pine.

de spurte han ; "Har du hatt mange damer, Rune?"

_ ja

-hvor mange da?

-nei den som visste det...

_kan det ha blitt 1000?

- jada

Skrevet

Hvor mange han eventuelt har vært sammen med, blir vel en privatsak. Det er Se og Hør og desslike som er så opptatt av å hause opp merittlisten hans, ikke han selv.

Samtidig tror jeg han gir blaffen i hva folk måtte mene og tro om akkurat det.

Og det synes jeg er et sympatisk og lite selvhøytidelig trekk.

Han din kan virke litt humørsjuk av og til. Jeg tipper Rune er lettere å leve sammen med, hehe.

Rune er full av selvironi og masse humor. Dessuten har han en flott stemme. Presten der vi bor var mektig imponert over han da han sang i et bryllup -og gikk bort og sa til han; "så flink du var til å synge, -det burde du drive med!" - hehe, presten hadde aldri hørt om Rudber'n før...:)

Skrevet

Rune er full av selvironi og masse humor. Dessuten har han en flott stemme. Presten der vi bor var mektig imponert over han da han sang i et bryllup -og gikk bort og sa til han; "så flink du var til å synge, -det burde du drive med!" - hehe, presten hadde aldri hørt om Rudber'n før...:)

Ikke prøver han å gjøre seg mer spesiell eller interessant enn han er, heller. Han er den han er.

Skrevet

Jeg spurte ikke!

Skrevet

Han min du liksom! ;-)

RR har jo byttet koner/samboere relativt ofte han også.

Men ellers er han sikkert mye lettere å leve med NÅ, for han er jo ikke så poppis lenger, og neppe så mye på farten som før.

Eller er det kanskje en fordel hvis man er gift med en slik en som RR eller BB at de ER mye ute på farten? ;-)

Ja, nå får du værsågod stille opp og kjøre løpet ut. Du sa at du ville ha BB.

Han hadde forresten en artig kommentar da den yngste sønnen ble født, og han rakk fram til sykehuset akkurat i det ungen kom: I dette svangerskapet hadde han kun vært til stede i tre kvarter: De to første, og det siste!

Skrevet

Ikke prøver han å gjøre seg mer spesiell eller interessant enn han er, heller. Han er den han er.

Nettopp ;) lik meg eller la vær

Skrevet

De hyler jo til og med etter KURT! - som sexsymbol! -en ting er at han har en flott stemme - -men likkavælagett!

Hehe, joda, men det er ille nok å stå å hyle foran scena, men dette her var noe mye verre. Både intervjuene, bak scenen og forspillet før festen. Herre-min-jesus...

Skrevet

Man bør kunne oppføre seg, selv i ei grisegrend.

Absolutt! Men de har kanskje ikke så mye å "tilte" over! DDE overgår ihvertfall kronespillet på samvirkelaget! ;-)

Skrevet

Ja, nå får du værsågod stille opp og kjøre løpet ut. Du sa at du ville ha BB.

Han hadde forresten en artig kommentar da den yngste sønnen ble født, og han rakk fram til sykehuset akkurat i det ungen kom: I dette svangerskapet hadde han kun vært til stede i tre kvarter: De to første, og det siste!

Snakk om å skryte på seg, a gitt! de to første kvarterene!! ;-)

Tenker han er som Al Bundy som teller til 30 og ferdig med det! *S*

Skrevet

Snakk om å skryte på seg, a gitt! de to første kvarterene!! ;-)

Tenker han er som Al Bundy som teller til 30 og ferdig med det! *S*

Hihi, der røpa du deg. Du har altså tjuvstartet før vi tar dobbeldaten?

Skrevet

Hihi, der røpa du deg. Du har altså tjuvstartet før vi tar dobbeldaten?

På seg selv kjenner man andre! ;-)

Skrevet

På seg selv kjenner man andre! ;-)

Det er nå i alle fall en ting som er bra med DDE, og det er "Vinsjan på kaia". Den er fin. Og med tekst av Idar Lind, en annen....hva heter det? Namsing? Namsos-væring?

Teksten skiller seg positivt ut fra de mer rai-rai-pregede på repertoaret.

Skrevet

Det er nå i alle fall en ting som er bra med DDE, og det er "Vinsjan på kaia". Den er fin. Og med tekst av Idar Lind, en annen....hva heter det? Namsing? Namsos-væring?

Teksten skiller seg positivt ut fra de mer rai-rai-pregede på repertoaret.

Ja! Vinsjan på kaia er veldig fin!

Og så har jeg en litt spesiell "opplevelse" når det gjelder E6, for første gang jeg hørte den var jeg gravid, men jeg rakk ikke å høre hele før jeg var fremme med bilturen og skrudde av radioen.

Da tenket jeg "hva slags utrolig teit sang er dette da?" - mann som haster hjem fordi han frykter kona er utro?!!!

Så gikk det et par uker, og så fikk jeg tilfeldigvis med meg slutten, så jeg skjønte hvor feil jeg hadde tatt, og gravide blir jo lett rørt, så da fikk jeg en liten klump i halsen! *he he*

Ellers helt enig med at det blir mye rumpa-rai-rai. Og selv som (utflytta og avslepen) trønder så får jeg fnatt av uttalen hans til tider. Trodde ikke det var vanlig å snakke SÅ bredt, selv i Namsos! ;-)

"svine-soinnnjjjj" *grøss*

Skrevet

Ja! Vinsjan på kaia er veldig fin!

Og så har jeg en litt spesiell "opplevelse" når det gjelder E6, for første gang jeg hørte den var jeg gravid, men jeg rakk ikke å høre hele før jeg var fremme med bilturen og skrudde av radioen.

Da tenket jeg "hva slags utrolig teit sang er dette da?" - mann som haster hjem fordi han frykter kona er utro?!!!

Så gikk det et par uker, og så fikk jeg tilfeldigvis med meg slutten, så jeg skjønte hvor feil jeg hadde tatt, og gravide blir jo lett rørt, så da fikk jeg en liten klump i halsen! *he he*

Ellers helt enig med at det blir mye rumpa-rai-rai. Og selv som (utflytta og avslepen) trønder så får jeg fnatt av uttalen hans til tider. Trodde ikke det var vanlig å snakke SÅ bredt, selv i Namsos! ;-)

"svine-soinnnjjjj" *grøss*

Men han e no søt lell, da!

Jeg gikk forresten på limpinnen i går igjen. Om kvelden så jeg at masse innlegg var slettet. Ja, etter hvert skjønte jeg at det var henne jeg diskuterte med. Men som vanlig tenkte jeg ikke over det i starten

Like lettlurt hver gang. Lærer aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...