mil1365380270 Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du trenger ikke kunne finsk, den er på norsk. Handler om sykdom, man får svar på spørsmål og mye annet *erte* 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du trenger ikke kunne finsk, den er på norsk. Handler om sykdom, man får svar på spørsmål og mye annet *erte* Glemte linken :-) 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 ...igjen? Når gjorde jeg det sist? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Når gjorde jeg det sist? :-) Du glemte linken i det første innlegget. Så la du inn et hvor du sa at du glemte linken, uten å ta med linken der heller :-) "..................................." 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du glemte linken i det første innlegget. Så la du inn et hvor du sa at du glemte linken, uten å ta med linken der heller :-) "..................................." Sånn sett. JEg heg hadde funnet svaret selv :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du glemte linken i det første innlegget. Så la du inn et hvor du sa at du glemte linken, uten å ta med linken der heller :-) "..................................." Snakk om teskje! 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Du trenger ikke kunne finsk, den er på norsk. Handler om sykdom, man får svar på spørsmål og mye annet *erte* *grynt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.